Heej,
Mijn NOD was gisteren, maar ik zag er echt ( zoals iedereen hier op dit forum geloof ik) tegenop om weer ongi te worden. Gisterenavond ook nog een groot feest gehad en ik was echt bang dat ik nou net voor of tijdens het feest ongi zou worden. Zou ik zwaar teleurgesteld zijn en me rot voelen terwijl het eigenlijk feest zou moeten zijn. Afgelopen woensdag had ik al een zwangerschapstest gedaan van Matcare, wel wat vroeg maar ik kon het gewoon niet laten. Helaas een negatief resultaat. Vandaag nog steeds niet ongi dus maar weer een testje gedaan en nou is dr een vaag streepje te zien! Ik durf bijna niet te hopen dat het echt waar is dat ik ook echt zwanger ben, ( de ovulatietesten die ik gebruikt had van hetzelfde merk hebben namelijk ook geen ovulatie aangegeven.) Ik ben zo bang dat die zwangerschapstest nu ook niet betrouwbaar is, maar een ander merk zwangerschapstest halen kan vandaag niet, alle winkels zijn gesloten. Ik kan niet wachten tot ik morgen naar de winkel kan om nog een test te halen. Ik hoop het zo dat het deze keer raak is.....
Voor degenen die wel al lekke zwanger zijn, van harte gefeliciteerd, ik hoop dat ik binnenkort hetzelfde kan zeggen en voor de rest: heel veel succes!!!!!
xxx Appeltje