Ben ik een slechte vrouw door geen sex te hebben???

hoiii

Hier hetzelfde haha grappig om te lezen en sneu voor die mannen ;) maar ja.. het hoort er denk ik nu eenmaal bij !! Het is niet anders.. Ik merk wel dat het wel iets begint te veranderen dan bij het begin.. toen moest ik er echt niets van hebben, nu wordt het iets meer.. maar 1 x per week is echt wel max eigenlijk.. Ik ben er gewoon niet mee bezig.. ik vind het heerlijk om gewoon lekker ontspannen op bed te liggen relaxen.. maar vrijen.. pff vaak niet nee..
Nou het komt allemaal vanzelf weer !! En gewoon blijven praten met je man.. dan zal hij het vast begrijpen !
Succes allemaal ;)

eindelijk, wou al een topic over sex beginnen

maar herken het niet, ondanks de vele klachten heb ik net als mijn vorige zwangerschap juist extra zin, alles is extra doorbloed en zo blij van de zwangerschap.

De vorige keer was het zo erg dat mijn nogal makkelijk hitsig te krijgen man zelfs nee begon te zeggen. hahaha de omgekeerde wereld.

nu is het zo dat ik veel klachten heb dus het is wel iets minder en sex terwijl er een dreumes rondloopt is nogal lastig. Maar het lukt hihihi

Het allerbelangrijkste is praten en aandacht voor elkaar. gewoon knuffelen of goede massage is ook al goed. als jullie maar op 1 lijn staan

sommigen durven het 9 maanden lang niet, of willen niet, anderen pas later of gaan gewoon door. alles kan, als jullie beiden maar eruit komen.

het is toch een hele verandering en straks is ook weer geheel anders.
ik ben vorig jaar juni bevallen en daarna was alles zo kurkdroog dat er geen lol meer aan was. Maar dat is nu ook weer anders en zal na de bevalling ook weer anders zijn. We zien het wel

Heel veel succes, sterkte of plezier de komende tijd!
groetjes

Nou ik heb het laatst weer eens geprobeerd met een beetje zin beter dan geen. Ik merk dat ik wel meer zin krijg alleen houdt nu de pijn die erna komt mij tegen. ik heb laatst een half uur lang op bed gelegen na de orgasme dat ik er schrik van heb om het nog een keer te doen. mijn man schrok er ook van maar die wilt natuurlijk wel meer dan 1 x per zoveel weken. tja... hoe lossen jullie dit op. gewoon doorgaan en de pijn erbij nemen????

xxx

Terug
Bovenaan