ben ik nou de enige die het geslacht niet wil weten?

Ik zie achter elkaar berichtjes van meiden die vertellen nav hun 20weken echo of ze een jongen/meisje verwachten...superleuk natuurlijk...
Ben ik nu de enige die me laat verrassen??

en ik ook niet! Wij hebben vrijdag de echo, dus we kunnen nog van mening veranderen maar ik wil het echt niet! veel leuker om tot de geboorte te wachten vind ik!
Tot mijn eigen verbazing ben ik ook nog helemaal niet nieuwsgierig wat het is en maakt het me ook echt niet uit! dit had ik allebei voor de zwangerschap wel verwacht eigenlijk.. waar ik wel heel nieuwsgierig naar ben ik hoe hij/zij eruit ziet.. haha, raar mens!
Maar volgens mij zijn we idd in de ruime minderheid.. en niet alleen op het forum.. Soms moet ik me haast verdedigen dat ik het niet wil weten! zo raar is het toch ook niet?

Jullie goed recht hoor meiden ;-) Wie weet laat ik me de volgende keer ook verrassen! Heb trouwens bij Babyview op de site gelezen dat 8 op de 10 ouders het geslacht willen weten... dus dit zou betekenen dat jullie inderdaad in de minderheid zijn.....

Die kleine van mij laat het gewoon niet super duidelijk zien en eigenlijk weet ik dus nog niks, maar ik wil het wel graag weten.... Gewoon omdat ik het kleine mensje in me al een naam wil geven en niet steeds baby wil zeggen ;-)

Wel beloven dat jullie het verklappen na de geboorte! :)

Hihihihi, ik wil het ook niet weten hoor! Zelfs na 3 meiden niet! Al was het alleen al om de mensen om me heen op stang te jagen!!! (na 3 meisjes willen jullie nu zeker een jongentje...,gaan jullie net zolang door tot je een jongetje hebt???)
Bij de andere kindjes wilden we het ook niet weten...maar stiekum ben ik toch ook wel nieuwschierig hoor!!!

Gr. Petra

Terug
Bovenaan