ben ik nou de enige die het geslacht niet wil weten?

Ik wil het ook niet weten. Bij de eerste twee wist ik het ook niet. Ik vind de spanning en het mysterieuze een meerwaarde van de zwangerschap. Lekker gissen wat zal het worden en niet net als het kado voor je verjaardag al van te voren uitpakken (zo voelt het wat mij betreft wanneer ik het nu al zou weten).
Ik heb een meisje en een jongen, dus het maakt mij ook niet zo veel uit.
Maar inderdaad we zijn in de minderheid. Iedereen vraagt wel: nu bij de 3e wil je het zeker wel weten...uhh NEE.
Dus we hebben lekker twee namen en laten ons verassen bij de geboorte. ik vind dat zo'n bijzonder moment...

Groetjes Jeske

Ben nieuwsgierig, maar kan best wachten tot de bevalling. We hebben al 2 jongens en 1 meisje en zijn op alles voorbereid....na 3 verrassingen wordt het ook deze keer weer een verrassing.

Overigens ben ik veel nieuwsgieriger naar het karakter van de baby. Mijn ervaring is dat er helemaal niet zoveel verschil tussen jongens en meisjes zit. Mijn oudste zoon en jongste dochter lijken heel veel op elkaar qua uiterlijk en karakter en mijn 2 jongens zijn qua uiterlijk 2 druppels water, maar qua karakter verschillen ze dag en nacht.

Terug
Bovenaan