ben ik nou streng of lijkt dat maar zo..

ik krijg van alle kanten rare gezichten als ik zeg dat ethan iets niet mag.
ik heb het dan voor namelijk over eten en drinken.

ik vind het niet nodige dat ethan zoveel tussen door krijgt...
laatst was ik bijv bij mijn ouders en daar was ook mijn zus met aanhang en kids.
we aten daar patat enzo wou mijn zus ethan een patatje geven en daar was ik het zus niet mee eens.
dus ik zeg tegen me zus dat mag hij niet hebben van mij.

noh kreeg toch een reactie van ach wees niet zo streng dat mag hij toch best wel hebben ..
dus ik zeg zo van nee dat mag hij niet vind het niet nodig om hem nu al vetspul te geven krijg ik toch een raar gezicht
en tijdje later ook met chipjes en stukjes koek..

ben ik nou streng voor ethan of valt dat nog mee

(ik vind het voor namelijk niet nodig ivm het voor komen van suikerziekte en zwaarlijvigheid in mijn schoonfamilie)

Het valt heel erg mee hoor! Connor krijgt dat ook niet hoor! Patat is niet alleen veel te vet maar ook te zout! Zoveel zout kunnen de niertjes nog niet verwerken en dat kan leiden tot nierproblemen als ie groter is... daarom ook nog opvolgmelk en pas 'normale 'melk als ze 1 jaar zijn....
Hier alleen een soepstengeltje of een babykoekje tussendoor. Vanmiddag voor t eerst stukje ontbijtkoek gegeven dat vond ie lekker!! vetarm ook nog!
Gewoon doen wat jij wil meid, 't is jouw kind!!

Liefz Esz

iedereen moet vooral doen wat hij/zij het prettigst vind en een ander moet jou regel accepteren. als jij dat niet wilt moeten ze zich daar aanhouden. hier krijgt antonio eigenlijk wel van alles, let wel op. een patatje bijv maar dan zonder zout

Ik vind jou ook niet streng hoor....patat hoeft idd nog niet.
Verder hier ook echt nog geen chips hoor, jochem vind een ontbijtkoekje tussendoor HEERIJK nou prima, een lange vinger geef ik ook wel eens maar dat vind tie niet zo hoor.
Hij heeft veel liever een keer extra fruit of een ontbijtkoekje(dat laatste zijn we sinds gister achter haha)
Ik vind je standpunt heel goed trouwens.
Hier al wel gewone melk een nog maar 1 fles opvolgmelk hij geeft niks om opvolgmelk die ene fles 's morgens gaat nog wel maar op de rest van de dag moet tie er niks van.
Op advies daarom gestart met gewone melk en daar lust tie wel pap van.
Volg je gevoel hoor alleen jij weet wat het beste is voor je kindje!

liefs louise

Neeeeee, helemaal niet!!
Ik sta eerlijk waar helemaal versteld wat sommige jonge kinderen al krijgen en het wordt echt steeds gekker naar mijn idee.
Kinderen zijn niet voor niets steeds vroeger veel te stevig (om niet te zeggen dik), er is geen limiet meer, ach wat chips dat kan geen kwaad, stukje koek hier, likje slagroom daar, ranja/roosvicee krijgen ze ook veel te vlug en zoete pyamapapjes enzo!
Tot 1jaar krijgen ze bij mij geen tussendoortjes/koekjes enz en ik ben zowiezo niet zo van het snoepen.
gewoon niet toelaten hoor dat ze hem dingen geven die jij nog niet wilt!

Onz boefje krijgt af en toe wel een koekje maar dat is lang niet elke dag. Op dit moment krijgt hij wel roosvicee laxo maar drinkt water ook. Patat vind ik ook onzin hoor. Veel te vet en te zout. Hij is wel razend op brood. als ik een stuk heb, moet hij het ook. Hij eet het nog steeds zonder beleg en vind het heerijk. Jij bent zijn moeder hoor en jij bepaald dat. Ik krijg ook commentaar maar heb een brede rug en leg het lekker naast me neer.

Alicia krijgt ook niet zoveel hoor. Eigenlijk alleen mini rijstewafels 1 of 2 per dag.
En heel af en toe wanneer we gebak hebben ofzo mag ze een hapje van de slagroom of van het koek.
Oowja hier ook wel is paar slokjes gewone melk. Gewoon om de smaak te proeven. En dat gezicht erbij zoooo leuk!!

Terug
Bovenaan