ik krijg van alle kanten rare gezichten als ik zeg dat ethan iets niet mag.
ik heb het dan voor namelijk over eten en drinken.
ik vind het niet nodige dat ethan zoveel tussen door krijgt...
laatst was ik bijv bij mijn ouders en daar was ook mijn zus met aanhang en kids.
we aten daar patat enzo wou mijn zus ethan een patatje geven en daar was ik het zus niet mee eens.
dus ik zeg tegen me zus dat mag hij niet hebben van mij.
noh kreeg toch een reactie van ach wees niet zo streng dat mag hij toch best wel hebben ..
dus ik zeg zo van nee dat mag hij niet vind het niet nodig om hem nu al vetspul te geven krijg ik toch een raar gezicht
en tijdje later ook met chipjes en stukjes koek..
ben ik nou streng voor ethan of valt dat nog mee
(ik vind het voor namelijk niet nodig ivm het voor komen van suikerziekte en zwaarlijvigheid in mijn schoonfamilie)
ik heb het dan voor namelijk over eten en drinken.
ik vind het niet nodige dat ethan zoveel tussen door krijgt...
laatst was ik bijv bij mijn ouders en daar was ook mijn zus met aanhang en kids.
we aten daar patat enzo wou mijn zus ethan een patatje geven en daar was ik het zus niet mee eens.
dus ik zeg tegen me zus dat mag hij niet hebben van mij.
noh kreeg toch een reactie van ach wees niet zo streng dat mag hij toch best wel hebben ..
dus ik zeg zo van nee dat mag hij niet vind het niet nodig om hem nu al vetspul te geven krijg ik toch een raar gezicht
en tijdje later ook met chipjes en stukjes koek..
ben ik nou streng voor ethan of valt dat nog mee
(ik vind het voor namelijk niet nodig ivm het voor komen van suikerziekte en zwaarlijvigheid in mijn schoonfamilie)