ben ik nou streng of lijkt dat maar zo..

hoi,

ik ben van de mei mama's maar lees lekker met jullie ook mee. Ik vind dat je totaal niet streng bent. Ik zelf geef het Quinn ook niet en wil ook niet dat hij bepaalde dingen krijgt voor hij er aan toe is of dat hij het mag. Heb bij mn schoonzus gezien waar het toe leidt. Vanaf jongs af aan (zeg maar gerust 1 a 2 jaar) kregen ze al koffie en chocola en nu vinden ze het gek dat de kids zo druk zijn... Hier gewoon lekker fruit en water met af en toe wat diksap en straks als hij er aan toe is gewoon een liga koek of rijstewafel en daar kunnen ze het prima mee af.

jayden krijgt ook geen koek en patat hoor.
aleen 1 keer een mini patatje voor de foto, maar verder krijgt het niet is nog niet nodig.
zijn broodje krijgt hij vaak ook gewoon zonder beleg, mensen vinden dat ook raar zeggen dan van jij eet toch ook geen droog brood, maar hij vind het zelf geen probleem.
en 2 weken terug vroeg een nicht van me of hij een spekkie mocht of een koekje maar zei dat ik het nog niet wil hebben hoor,
het is nog niet nodig, en hij is nu al aan de zware kant zonder al die extra`s. dus vind het wel goed zo.

en wat de andere zeggen volg je eigen gevoel en doe waar je je zelf goed bij voelt.

Ik vind je niet streng hoor.... ik heb ook zo mijn principes.... zo krijgt ie geen slagroom als we gebakje hebben... maar hij heeft laatst wel een frietje gehad. (wij eten zowieso zoutloos dus zit geen zout op.) hij heeft er mooi mee gespeelt. en er lag meer op de grond dan dat ie opat. wat betreft melk krijgt jorn tussendoor. omdat ie daar minder van spuugt dan van water of thee. Hij krijgt elke ochtend een rijstwafeltje. en smiddags fruit. soms wel 2 x fruit per dag. ook een stukje ontbijtkoek gaat er hier goed in. maar dat krijgt ie zelden...
verder weing tussendoortjes.. maar laatst had ie bij mijn ouders geslapen en had ie van mijn moeder een aardappelkroketje gegeten. (uit de oven wel te verstaan)
Iedereen heeft zijn eigen principes. en iedereen moet doen wat hij/zij denkt dat ok is.
Maar ook ik vind teveel tussendoortjes een beetje taboe.. en vooral vettige dingen... maar goed.
Ieder heeft zijn eigen mening. en moet doen en laten wat hij/zij denkt dat goed is.

Ik vind dat jij mag zelf bepalen wat jou kind mag of niet.
wat de rest denk pufffffffffff lekker belangrijk.

Jou zus moet beter leren jajajjajajaj sorry hoor!
maar je doet zeker goed.

Het gaat niet om streng zijn,maar om de beste keuzes maken :) voor jou kereltje.

Dus maak niet druk.

Terug
Bovenaan