ben ik nou wel of niet?? help mij...!

hallo alle...
ik heb een vraagje of je het mee heb gemaakt of iemand kent die het ook heeft....??

sinds december 2010 zijn wij gestopt met de pil... kinderwensen zijn er..
prima.. maar wij hopen elke keer op goede hoop maar nee elke maand weer gewoon ongesteld..
toch maar een gokje wagen en testen gedaan..
allemaal kwamen ze negatief uit.
ook bij de huisarts geweest maar nee ook negatief...
nou ben ik wel iets aan gekomen.. en het lijkt wel alsof je een buikje ziet.. ik heb ook de bekende klachten en dit wordt bij de dag alleen maar erger...
buikpijn, hoofdpijn, rare steekjes in mijn buik...
misselijk in de ochtend en tegen de avond aan...
vreemde eetlust(worst met knofloofsaus??)bv.
chagorijnig( nou ja meer heel erg snel aangebrand en heel erg happerig.)
ik zou wel willen weten of iemand hier dit verhaal een beetje bekend voorkomt...
zwanger zijn, maar toch ongesteld zijn en negatief testen..
dank je wel voor jullie tijd en eventuele reacties
 
Het kan zijn dat je hcg nog te laag is om te testen. Hoe ver zou je dan nu ongeveer moeten zijn?? en misschien kun je overleggen met een vk om te kijken wat zij zeggen.
Wanneer zou je weer ongi moeten worden? Misschien moet je die wel even afwachten om te kijken of die doorzet?
Mijn zus had ook bloedingen in de eerste 3 mnd dus die wist ook niet hoe ver ze was...tot de echo en toen bleek ze ipv 8 al 13 wk onderweg te zijn.
Ik duim voor je
groetjes
winx
 
he meis, zodra je kinder wens hebt kan je lichaam heel goed voor de gek houden zekers als je aan de pil bent heeft de ene lichaam langer nodig om te ontpillen dan de andere, de symptomen die jij hebt kan zwangerschap zijn maar zijn ook symptomen voor je ongi, ik weet niet of je al overtijd bent zo niet zal ik die ff afwachten want dan is je hcg hormoon nog heel weinig tot niks.

Ik zeg niet dat het zo is want hoop het wel voor je, maja is gewoon afwachten,, dat je ongi bent hoef nog niet tezijn dat je nog niet zwanger kan zijn, als je ongi langer dan 2 dagen duurt ja dan is het kans dat dit gewoon je ongi is.sommige vrouwen blijven de eerste maanden ongi terwijl ze zwanger zijn,

s6 ermee en laat ons weten hoe of wat

hoop voor je dat het wel raak is liefs

 
Je kunt inderdaad aan het ontpillen zijn. Dit kan namelijk precies dezelfde 'klachten' geven dan een zwangerschap. EVen een weekje wachten en dan alsnog testen!
 
Hay meid,

Als ik het goed lees, moet je nog ongesteld worden. Het ontpillen wekt idd dezelfde klachten op als bij zwangerschap zoals FA1985 ook schrijft. Afwachten is het enige wat je kan doen nu..............als je echt zwanger bent móet je HCG op den duur aantoonbaar zijn, dat hormoon heb je bij een zwangerschap nodig.....

verheug je er niet teveel op.................maar misschien heb je gelijk...

Ben benieuwd hoe dit afloopt!
 
hoi

ik heb bij kind nr 3 ook negatieve testen gehad en had wel klachten en werd zelfs ongesteld maar bleek een maand later toch al 9 weken zwnager te zijn. dus het kan wel maar ja je kunt het er beter maar niet teveel op hopen dan kan het ook niet tegenvallen. hoop voor je dat het gelukt is.
 
hallo allemaal alvast bedank voor jullie reacties...
ik ben inderdaad op dit moment ongesteld...
ik heb inderdaad ook gelezen over het "ontpillen" maar dit was ook zo dat er veel vrouwen niet of nauwelijks ongesteld werden.. ik werd eigenlijk gewoon weer ongesteld.. (ik heb ook nooit de pil genomen vanwege andere klachten zoals de bekende buikpijn of puistjes)
ik hoop heel erg stilletjes niet dat dit het geval is.. mijn vriend en ik hopen echt op een klein wonder..
we zullen het maar gewoon af moeten wachten..
geduld is een schone zaak....
 
Ik ervaarde mijn hele periode toen ik gestopt was anders. Had andere lichamelijke klachten dan voor ik begon met de pil. Ook dingen waardoor ik aan zwangerschap ging denken.
De kans is wel klein dat je alsnog zwanger bent, dus daar zou ik toch maar niet vanuit gaan hoe vervelend dit ook is
 
Terug
Bovenaan