ben ik nou wel of niet?? help mij...!

ik had ook andere klachten toen ik gestopt was met de pil,was misselijk,had pijnlijke borsten en ook elke x die teleurstelling
bij mijn eerste was ik na 1 maand zwanger en nu was ik in augustus gestopt met de pil en ben nu net 6,4 weken zwanger.ik was er de laatste maanden heel veel mee bezig en dat ken ook tegen werken
succes
groetjes miertje
 
klopt wat miertje zegt als je zo graag kinderen wilt ben je onbewust toch er mee bezig en kan je ei sprong verlaten of helemaal uit laten dus moeilijker zwanger te worden, je lichaam kan je echt voor de gek houden want de misselijkheid , humeur, pijnlijke borsten/tepels, opgezette buik, noem maar op zijn ook verschijnselen die je ook kan hebben bij een ongesteld , sorry dat we het misschien bot over komen maar willen jou geen valse hoop geven.

we hopen snel voor je dat je snel daad werkelijk zwanger bent

liefs
 
hoihoi, ik las dat je al ongesteld was geworden, maar ik zelf dacht aan schijnzwanger.. iemand weleens van gehoord? Ik heb het zelf ook gehad, ik wilde het zoooo Graag, dat ik alles herkende van mijn eerste zwangerschap, en zelfs dikker begon te worden, ómdat ik dat graag wilde.. Dus dat zou het ook geweest kunnen zijn, Suc-6 met de volgende maand

mamakimmie
 
Terug
Bovenaan