Haha, iedereen is het dus volkomen met je eens en ik ook...Absoluut....ik kan er ook echt niet tegen als kinderen gewoon ongevraagd dingen doen of aan dingen zitten of het lopen te mollen....grrrrr dan word ik opeens heel chaggie hoor en geef de ouders ook vaak steken onder water pfffff. Mn man daar in tegen (als ie thuis is en er is visite met kinderen) die zegt gewoon keihard waar het op staat.
Wij kunnen ook beide niet goed tegen rommel ed. nu word dat natuurlijk met een kind altijd wel meer, maar mijn idee is dat je zo je kind ook kunt opvoeden.....en sommige ouders die laten dan de kinderen ook met smerige handen of mondjes overal tegen aan liggen/zitten pffff dan denk ik..."strax direct maar ff weer schoonmaken" haha ook een beetje overdreven van ons miss. maar we kunnen er beide nie tegen.
Gr. Denise mv Yoëll (28-07-2006)
Wij kunnen ook beide niet goed tegen rommel ed. nu word dat natuurlijk met een kind altijd wel meer, maar mijn idee is dat je zo je kind ook kunt opvoeden.....en sommige ouders die laten dan de kinderen ook met smerige handen of mondjes overal tegen aan liggen/zitten pffff dan denk ik..."strax direct maar ff weer schoonmaken" haha ook een beetje overdreven van ons miss. maar we kunnen er beide nie tegen.
Gr. Denise mv Yoëll (28-07-2006)