ben ik nou zwanger....

Dat is dus echt bij iedereen verschillend, vooral die eerste weken. De een merkt het gelijk, de ander niet.
Raad je aan toch een test te kopen over een paar dagen (het kan nu al, maar misschien dat je toch nog ongesteld wordt) Huismerken zijn net zo betrouwbaar als de duurdere merken trouwens, maar wel goedkoper!

succes ermee en laat wat weten!!
groetjes Karin
 
Nou zeg!
Ik vraag t gewoon! mijn man vindt het zonde om zomaar een test te halen! ik doe het heus wel, maar ik mag dit toch wel vragen! ik haal de test als ik een week overtijd ben.
dat heeft helemaal niks met mijn kindje te maken! als jij je hieraan ergert, reageer dan niet!
 
Volgens mij ben je inderdaad slim bezig om een week te wachten voor de test. Is wel erg spannend als je overtijd bent maar dan heb je volgens mij wel meer aan die test. Ik heb zelf niet zo veel verschijnselen gehad. Behalve dat mijn borsten wat eerder gevoelig werden dan normaal.
 
je kunt best nu al een test halen, dan ben je uit de onzekerheid...ik heb zelf de test gehaal toen ik een dag over tijd was.
en de test van het huismerk kruidvat kost ongeveer 6.50 euro, daar is nog wel overheen te komen of niet.
die van claerblue is een stuk duurder rond de 13 euro.
die van het kruidvat is net zo betrouwbaar, maar denk eraan zelfs een heel dun blauw lijntje = zwanger
wil je zwanger worden of niet?
 
Ik kan laat testen je aanraden. Ik heb pas getest toen ik bijna twee weken overtijd was. Toen ik testte en toen dus bleek dat ik zwanger was, was ik al 6 weken en dan kom je wat sneller die eerste 12 weken door!
Je kunt op internet ook hele goedkope testen bestellen, misschien is dat een idee?!
Heel veel succes en laat hier even weten of je zwanger bent!
lfs. M.
 
Een test is het enige dat uitsluitsel kan geven. Er zijn geen ' standaard' symptomen, het is echt voor iedereen anders.

Ik heb destijds ook een kruidvat test gedaan van een paar euro maar die werkte wel.

Succes ermee in ieder geval.

groetjes, Jane
 
Terug
Bovenaan