ben ik nou zwanger....

hoi,

je hebt gelijk hoor, die tests zijn schreeuwend duur, ik heb de afgelopen 5 jaar een vermogen uitgegeven aan die dingen,maar nu ben ik zwanger, ik heb een ddubbele test van de da gekocht die zijn ook niet duur en heel betrouwbaar, het is voor jezelf ook makkelijker om een dubbele test te kopen, kan je later nog een checken.

groetjes en veel succes!
 
wat een domme vraag zeg, als je 3 dgn overtijd bent. nou dan heb je echt nog geen duidelijke verschijnselen.
en zo'n test kost bij trekpleister of kruidvat 6 euro ofzo. en als die man van je het te duur vind koop je hem toch lekker zelf?
 
Er zijn geen duidelijke tekenen. Dat is bij iedereen anders en 3 dagen is wel echt vroeg om iets te merken (waarschijnlijk). Ook al zijn ze duur, als je een testje doet weet je het in ieder geval zeker. Ik heb een setje van 2 gekocht. Dat is goedkoper dan 2 losse. Mocht de eerste onduidelijk zin (was bij mij ook) dan heb je goedkoper een tweede testje (bij overduidelijk positief). Maar onthoud: als je niet zwanger bent is het stipje echt volkomen wit. Zodra je ook maar iets ziet (blauw streepje of roze rondje afhankelijk van het merk) hoe vaag ook: dan ben je zwanger. Suc6 ermee!!!
 
ik zou nog even 3 dagen wachten met testen als ik jouw was. ik had totaal geen verschijnselen alleen een ongi gevoel, maar na 3 dgn overtijd was mijn test negatief. toen 3of4 dgn later was ie positief.
succes ermee en hopen op een babytje!!!!
 
Terug
Bovenaan