Ben ik nu echt zo erg????

A

Anoniem

Guest
Ik vraag me af of er meerdere zoals ik zijn... We zijn net begonnen met het echte werk, ik ben 15 mei voor het laatst ongi geweest (na de stopweek van de pil dus), maar ik ben al helemaal hyper. Ik heb heel veel gelezen (wordt je trouwens niet altijd even vrolijk van), ik zit veel op internet en het allerergste.... ik heb al wat gekocht voor ons aanstaande kindje. Ik stond in de Hema en kon het mutsje en rompertje gewoon niet laten liggen!!! Toch voel ik me er ook wel dom bij... misschien lukt het wel helemaal niet. Nu heb ik de afgelopen dagen steeds het gevoel alsof ik licht ongesteld ben, maar ik vloei niet (heel klein beetje bruine afscheiding gehad, maar verder niet). Maar nu zit ik mezelf al helemaal in te denken dat dit het misschien wel eens zou kunnen zijn. Stom want ik weet niet eens hoe lang mijn cyclus zal zijn, dus al helemaal niet wanneer ik vruchtbaar zou moeten zijn. Ben ik de enige die er zo mee bezig is????

groetjes Baukelientje

nou ik zit thuis omdat ik tijdelijk, hoop ik, werkeloos ben, ben druk op zoek en aan het solliciteren, heb er twee goede achter de rug, maar nog niets gehoord, ik denk maandag pas spannend.
maar ondertussen zit ik wel thuis, en kan aan niets anders denken en zit ook veel op het net.
het probleem is dat de dagen zo langzaam gaan.
heb allerlei klachtjes, en zeg tegen mezelf dat ik er niet aan moet denken, maar doe het onbewust toch.
wij hebben ook al wat dingetjes gekocht, we konden een box overnemen van een oud collega en hebben dat meteen gedaan.
maar ja we weten niet hoe lang het nog duurt.
tja dat afwachten he
maar je bent in ieder geval niet raar

Hoi Baukelientje,
Tuurlijk ben je niet raar! Je wilt gewoon graag zo'n lieve kleine baby, net als wij allemaal!
Toen ik net gestopt was met de pil was ik ook hyper en kon aan niks anders denken en dacht heel vaak dat ik zwanger was. Nu zijn we bijna een jaar verder en heb vaak mijn neus gestoten, valt mee dat hij er nog aan zit haha.
Ik kan er wel beter mee om gaan en de maanden gaan gelukkig best snel en blijf natuurlijk hopen dat het elke keer raak is. Je leert geduld te hebben(meestal).
Wij hebben alleen een babyboek voor het eerste jaar gekocht, verder eigenlijk niks.
Maar het geeft niks hoor dat je er mee bezig bent, ik geloof niet dat het daarom langer duurt ofzo. Wie weet is het ook de eerste keer wel raak!!! Maar je lichaam doet onder invloed van de hormonen erg raar, soms onherkenbaar.
Veel succes

ja inderdaad vaak denk je iets te voelen, of je voelt ook echt iets, en dan is het toch nix maar dan houdt je lichaam je voor de gek, das heel raar.

Poeh, blij dat er meer zijn zoals ik! Ik ben dus eigenlijk ook wel heel erg bang dat het niet zo snel zal lukken. Ik hoorde laatst dat mijn moeder ook wel twee jaar bezig was geweest voordat het raak was. Maar ik weet niet hoe ik dit nu een beetje uit mijn hoofd kan krijgen... Als ik in een winkel een zwangere buik zie wordt ik al jaloers!! Het zullen wel hormonen zijn...

Hoi Baukelientje,
dat wil ook niet alles zeggen hoor dat je moeder 2 jaar bezig is geweest.
Een vriendin van ons is toen ze trouwde gestopt met de pil, want ze dacht ook dat het lang zou duren ivm dat haar moeder ook een paar jaar bezig was geweest, maar zij was al na 2 rondes zwanger!!!!(ik was erg jaloers om eerlijk te zijn)

heey b-tje!!
maak je maat niet druk over dat je erg bent,is namelijk echt niet zo.
Ik heb al meer als 15 kleertjes gekocht en minsens 10 paar sokjes en ze liggen al in een eigen kastje.
Het komt gewoon omdat je weet dat je er heel erg mee bezig bent.
Het is toch leuk dat je droomt over hoe-ie eruit komt te zien en ook hoe ie deruit ziet in de kleetjes die je al hebt gekocht?
Fantaseren is alleen maar prettig,ook voor je zelf ookal heb je het niet door.
als je leuke kleertjes ziet verwijt niemand jou wat  als je ze koopt hoor!!!
doe gewoon lekker waar jij zin in hebt en  je mag heus wel wat leuks in huis halen  voor je a.s kindje...GENIET!!!
groetjes en liefs moniek

Hoi moi-wannababy,

Hoe lang ben jij al bezig dan? Ik moet er nu al moeite voor doen om winkels voorbij te lopen, laat staan als het ook nog eens heel lang gaat duren.
Ik denk trouwens niet alleen aan het kindje, ook aan mezelf. Ik vind zwangere vrouwen altijd zo mooi... ik wil ook zo'n mooie buik en dan showen maar!!!

Terug
Bovenaan