Ben ik nu echt zo erg????

haha ja precies ja!!
ik zou ook beeeeretrots zijn op mijn bolle buik(alleen als ik zwanger word dan)
zwangere vrouwen stralen!!
en hihi ik heb al 2 dagen alleen maar babykleertjesjacht gehouden.Had ik gewoon zin in dus deed ik het.
Heel lief:mijn vriend kwam ineens aanzetten met nijntje-babysetje!
ik zit bijna in ronde drie.
heb al een posi test gehad maar dat was niet waar.
en jij?
xx

Nee he tot twee keer toe een berichtje getypt maar het gaat steeds mis. Ik sluit'm steeds in plaats van Plaats bericht. Maar OK...

Positieve test maar toch weer niet... leg uit!!!  Moet je altijd meerdere testen doen dan?

Ik heb nog nooit  getest omdat dit pas mijn eerste ronde is. Als mijn cyclus 28 dagen zou zijn, zou ik nu vruchtbaar zijn... Klussen dus!!!!

Ik voel alleen van alles onderin mijn buik en mijn buik is ook opgezet. Maar volgens mij beeld ik me dat ook maar in. Het is maar net wat je wilt voelen denk ik. En ik wil zo graag!! Een probleem: ik heb een fobie voor overgeven. En dat is nou juist was zwangere vrouwen vaak doen.... Na ja zullen we ook wel weer overleven!

nou meid...dan komen we geloof ik uit hetzelfde schuitje...
ik word echt boos als ik mensen zie of hoor kotsen,,,ik word dan echt gewoon boos!!!
ik kan er egt niet tegen,ook niet vn mezelf.
weet ook niet waarom.
ik had dus van digital blue een test gedaan.als je dan niet zwanger bent zie je 'niet zwanger'in beeld staan,b en jje het wel dan staat er zwanger.
bij mij zei ie zwanger.
dus ik heeeelemaal blij gelijk mn vriend gebeld helemaal overstuur en gelukkig...achter de pc gedoken en dus hier terecht gekomen...gelijk helemaal mn verhaal gedaan...
ik had nog zon zelfde test liggen.
die heb ik 2 uur na die andere test gedaan.Hij zei niet zwanger.
dus ik teleurgesteld alles afbellen,afhaken etc...
Had de huisartsenpost gebeld,die zeiden dat ik de eerste test moest geloven,omdat het een test niet zomaar zwanger hoort te zeggen.
dus ik gestresst slapen(3 uur maar)volgende dag gelijk naar de huisarts,vlak voor mijn werk.
die test zei ook nee.
ik verbaasd...van de etos,nog 2 gedaan...ook nee
4 dagen later een bij het zieken huis,,,ook nee.
maar dat is dus weer bijna 4 dagen geleden al.
ik vertrouw het nu nog niet ,en alleen maar door die ene stomme rot test...
ik heb gelijk al mijn vertrouwen in thuistesten verloren,k weet niet eens meer of ik wel blij kan zijn mocht het 2 streepjes geven,ik denk dat ik het nog lang wantrouw...
lang verhaal he(sorry hihi)
groetjes moniek

Terug
Bovenaan