Ben ik nu overtijd?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, ik heb een vraag en misschien heeft iemand van jullie hier een antwoord op.

Ik ben op 13 juli ongesteld geworden, na 2 weken kreeg ik een mini bloeding, van maximaal 2 dagen. Met vrij oud bloed.
1 week daarna had ik weer een klein beetje oud bloed, en vorige week woensdag ook weer 1 druppel!
Nou heb ik afgelopen vrijdag een zwangerschaps test gedaan, maar daar kwam nix uit. Maar toen was ik dus ook nog niet 2 weken over tijd. En nu ben ik dat wel.

Wat denken jullie????
Zijn al een jaar bezig met zwanger worden, ik schreef al fanatiek op het oude forum, hebben alleen ff tussenstop gehad.
Zoiezo wil ik morgen nog een test doen, maar ik vind het wel erg vaag hoor.

Groetjes yessie

Klinkt allemaal erg spannend zeg.

Als je negatieve testen houdt, kun je altijd even de huisarts bellen en bloed laten prikken....daarin is het wat makkelijker aan te tonen of je zwanger bent of niet

Heel veel succes en ik duim voor je

De huisarts had ik al gebeld, die raade mij aan nog even af te wachten.
Maar ja, wachten is een moeilijke opgave haha.
Ga straks in de stad nog een test halen, dan kan ik die morgen ochtend doen.

Groetjes

Probeer anders een cleat bleu digital....die zijn wat duurder, maar wel erg goed en die kun je vroeg gebruiken.

Bij sommige vrouwen is het gewoon moeilijk te testen omdat bij de ene vrouw het zwangerschaps hormoon meer aanwezig is dan bij andere. Als je een vroege test neemt, word ook een heel klein beetje hormoon al waargenomen en ben je wat zekerder van de uitslag ;)

Succes !!

Ik heb net een Kruidvat huismerk zw.test gedaan.
Dan moet er een plusje komen te staan.
Er staat 1 vette streep en daar doorheen een hele dunne. Dat zou dus betekenen dat ik zwanger ben!!!!!!!!

Morgen doe ik voor de zekerheid die andere test ook nog. En dat in het weekend die van clear bleu die de weken aangeeft!

Ben dol gelukkig!!

Groetjes yess

jeeeeeeej Yessie !!! gefeliciteerd !!!

heb je al nog een test gedaan?

Nee doe morgen die andere test en dan zaterdag een clear bleu waar de weken ook opstaan. Dan kunnen we daar een foto van maken als bewijs hahaha.zit al rond te kijken voor een t'shirt voor
mijn zoontje, iets met: straks ben ik niet meer in mijn eentje ( met het woord eentje als afbeelding van een eendje)

Vind het een super gevoel!! EINDELIJK na lang wachten toch gelukt!

wat geweldig meid.... lekker alles lezen wat los en vast zit en heerlijk wegdromen over de aanstormende baby.... na een jaar toch zwanger.... GEFELICITEERD!

xxx

Terug
Bovenaan