A Anoniem Guest aug 27, 2009 #9 Hey Yessie wat leuk meid van harte gefeliciteerd geniet ervan super hoor! liefs jootje
A Anoniem Guest aug 29, 2009 #10 Thnx voor de reacties. Gister nog een digitale test van clear bleu gedaan, ook daar komt uit dat ik zwanger ben!! Yes yes!!! Alleen staat er 1 à 2 weken. Dus dat betekend dat 3 à 4 weken voor ons. Maar ik dacht dat ik toch al rond de 6 weken zou zitten. Over 3 weken naar de vk, dan kom ik er vanzelf achter haha. Groetjes, ik denk dat ik nu maar verder ga schrijven op het zwanger forum.
Thnx voor de reacties. Gister nog een digitale test van clear bleu gedaan, ook daar komt uit dat ik zwanger ben!! Yes yes!!! Alleen staat er 1 à 2 weken. Dus dat betekend dat 3 à 4 weken voor ons. Maar ik dacht dat ik toch al rond de 6 weken zou zitten. Over 3 weken naar de vk, dan kom ik er vanzelf achter haha. Groetjes, ik denk dat ik nu maar verder ga schrijven op het zwanger forum.
A Anoniem Guest aug 29, 2009 #11 hoi yessie, wat leuk voor jullie. gefeliciteerd hoop dat alles goed mag gaan. gr marjan