Ben ik nu zwanger?☆HELP

@onskado nog steeds geen cyclus? Sta je onder behandeling nog , want dit lijkt mij niet goed. Misschien dat er nog wat achter gebleven is? Dan denkt je lichaam nog dat je zwanger bent... En ga je dus niet menstrueren , laat je het nakijken? Of mischien tussendoor toch raak?:p

Ik sta onder controle bij de gyn gelukkig ☺️ Net toen wij besloten om voor een tweede te gaan uitstrijkje laten doen, lag al maanden een oproep! Dit bleek foute boel... het erge was dat ik ook positief teste op de dag van de uitslag. Ik heb dus zwanger een lys moeten laten doen, helaas 2 weken later geen hartactie meer! Vorige week bloed laten prikken op me schildklier deze bleek te laag dus gestart met thyrax en hopelijk komt hierdoor ook mijn cyclus weer op gang. Anders mogen we in mei starten met clomid... vreselijk he al die onzekerheden en het wachten? Maar het belangrijkste is nu dat mijn lichaam weer gezond is 
Maar na een miskraam wil je gewoon het liefste zo snel mogelijk weer terug naar dat bijzondere gevoel van zwanger zijn ?

@onskado oh jeetje wat naar allemaal zeg:( 
Pff hoop dat het indd je schildklier is en dat je snel weer een cyclus mag krijgen! En natuurlijk heeeelll snel raak is ! :) 
Ik herken je gevoel zo erg! Ik mis het , ik ben ook heel erg.... Mijn babykamer staat al helemaal klaar....

Thema winnie the pooh met mint groene muren en hemeltje.. dat kan voor een meisje en een jongen... vind t zo erg toen ik zwanger was moest alles klaar staan want anders blijf ik stressen....

Nee echt?! ? Dan ben je wel heel snel ja haha 
Maar je kan het alvast hebben staan he! Is het lichte bloedverlies alweer gestopt? 

Ik ben echt erg , haha 

Nee het is niet gestopt maar veels te weinig als menstruatie !! :) bij mn miskraam 9 dagen licht gebloeid maar zelfs dit is minder als toen...
Ben zo benieuwd , hoop dat het toch raak is en goed uitpakt:)

Terug
Bovenaan