Ben ik nu zwanger aan t worden ??

<p>Hallo dames,</p><p>Ik heb sinds 2 dagen flinke last van vlagen met misselijkheid en hoofdpijn en ook erg moe en brandend maagzuur overdag en avond.</p><p>Maar heb ernaast ook begin van de week blaasontsteking gekregen..</p><p>Ik had positieve ovulatie test zondag maandag was me eisprong en zaterdagmiddag nog kunnen knutselen ☺️.</p><p>Weet nu niet meer wat ik moet voelen.</p><p> </p><p>Iemand tips ?</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>
 
Ik denk dat je lichaam je heel goed voor de gek kan houden als je graag zwanger wilt worden, omdat je innesteling nog niet geweest is. Die is vaak een week tot 10 dagen na je eisprong.. maar goed ik hoop dat je op nod een positieve test in handen hebt ?
 
In feite kan het niet zo vroeg, als je eisprong maandag was, kan je niet nu al zwangerschapssymptomen hebben. Het duurt vaak 7 tot 12 dagen voor een innesteling. Dat kan niet in 2 dagen!

Maar dat hoeft niet te betekenen dat het niet raak kan zijn!
Dus nog fftjes geduld!
 
Ja dat klopt ik wou ook graag zwanger zijn bij mijn dochter en toch is ze er al 5+ nu ☺️! Maar dit is al mijn 7e zwangerschap ondanks miskramen.. ik moet nog 10 dagen tot nod! Dankjewel ?
 
Ik denk dat dit per lichaam verschilt.
De een heeft helenaal geen symptomen en sommige vrouwen 3 dagen na de ei sprong al.
Geen een lichaam is hetzelfde .
Nog eventjes geduld.
Ik had overigens ook zondag een positieve ovulatie test en maandag mijn ei sprong!  We lopen gelijk leuk!!
 
Terug
Bovenaan