Ben ik nu zwanger aan t worden ??

Ik had bij de 1e geen ovulatietesten gebruikt. Kwam er ma 8 weken pas achter zwanger te zijn. Onregelmatige cyclus van 8 maanden. Na 15 jaar pilgebruik. Met de 2e gelijk ovulatietesten gebruikt. En ik denk dat ik 3 dagen later al kotsen boven de pot hing tot 14 weken. En bij de 3e kreeg ikna dag of 4 flinke steken en rugpijn. Barstende koppijn. Gevoelige borsten. Maar dat was met 4 weken weer helemaal weg en tot aan 14 weken vervolgens ook helemaal geen klachten

De eerste 2 zijn jongens en nu deze x een dame als goed is dus ook dat zegt niks

Het is echt afwachten

 
Mijn allereerste symptoom was intense dromen. Nog voor ik wist dat ik zwanger was, nog te vroeg voor een test, nog voor de fysieke symptomen.
 
[quote quote=10543097]Ow leuk ben benieuwd ?☺️ wanneer ga jij testen?[/quote]
Ik probeer op 4 april zelf 
Ik ga volgende week ook op vakantie en neem expres geen testen mee. Dus dan kan ik ook  niet testen haha  en jij?
 
Ik heb ook 2 boys en 1 meisje en bij mij was het omgekeerde..
Bj mijn zoons voelde ik al vrij snel dat ik zwanger was.( Kwaaltjes)..
En bij mijn dochter was het 6wk voordat ik wist dat ik zwanger was. Was ook gewoon ongesteld geweest.maar voelde.me toch raar en jawel hoor bij huisarts positieve test bleek later van tweeling te zijn.. 1 buiten de baarmoeder..
 
Een lichaam is net als de natuur .. het doet wat het zelf wil op zijn manier.!
 
Hoi hoi!
Ik heb sterk de behoefte om te delen..
ik had vorige week dinsdag/woensdag mijn ovulatie.
sindsdien probeer ik er niet teveel mee bezig te zijn maar merk dat het wel iedere dag in me hoofd zit..
ik hoop enorm dat het raak is deze keer maar ben ook bang voor de teleurstelling..
ik voel me niet helemaal mezelf.. vanmiddag een beetje trillerig gevoel alsof ik wat suiker te kort kwam.. wel normaal gegeten.. afgelopen dagen ook wat hoofdpijn.. en ja onderin me buik steekt en of zeurt het wat.. ook weer last van de rug.. als het goed is zit ik nu op 7dpo dus ik wacht rustig af tot aan de 12 dpo of langer of ik word toch gewoon ongesteld zoals de vorige keer..  merk dat het me soms ook zo bezig houdt dat ik beetje boos moet worden op mezelf.. ben dan vooral bang dat ik het hierdoor verpest door wat er in mijn hoofd omgaat..
anyways.. ik wens iedereen suc6 met wachten?? En hopelijk is het raak???

 
Terug
Bovenaan