ben ik te jong!!!!!

A

Anoniem

Guest

hallo damens

ik had een vraagje ik ben 22 en ben al getrouwd en ben sins een maand gestopt met de pil maar een hele hoop mensen die vinden me te jong dus nou begin ik te twijfelen ,,,,,

groetjes tamara

hoi tamara

te jong? wat is te jong? ik ben 23 en heb een kindje van ruim 2 jaar oud! en nu bezig voor de tweede.

Wat ik geleerd heb is dat je je niks van de buitenwereld moet aantrekken. het is jullie keus en als jullie erachter staan waarom niet! het is jullie leven en niet die van een ander. en twijfelen moet je al helemaal niet doen!

succes hopelijk ben je snel zwanger en kan je heerlijk genieten van een kleintje.

liefs linda

hy ik ben 21 en het is wat je zelf wilt hoor!!!!!!! als jij er klaar voor bent!! kus

Als jij denkt toe te zijn aan kinderen moet je dat toch doen.
Ik ben trouwens pas 21 en zijn ook bezig voor onze eerste.
Doe gewoon wat jullie willen!!!

liefs Inge

Hey Tamara.

Als jullie er klaar voor zijn en het gevoel is goed om samen een kindje te krijgen dan is er toch mis mee?
Laat je niet van de wijs brengen van wat andere mensen zeggen, volg jullie hart, dan komt het vast goed.
Doen dus!

Groeten van Miena

hoi,, alemaal
hoi linda bedankt voor je advies ,, ik hoop ook dat het snel lukt maar ik hou jullie op de hoogte

groetjes tamara

hoi allemaal bedankt allemaal voor jullie wijze raad ,,,,,,

kus tamara

Hoi Tamara,

Ik vind je niet te jong, zelf ben ik 21 en heb ik pas een zoontje van 5 1/2 mnd.
En wij gaan al voor nr 2.
Als je er zelf klaar voor bent is het goed toch??
De enige die weet of jullie er klaar voor zijn zijn jullie, je omgeving weet hier helemaal niks van.
Dus doe je ding en doe datgeen waar jij jezelf goed bij voelt!

Succes!!

groetjes Larissa

Terug
Bovenaan