ben ik te jong???

hoi hoi ik ben 18.5 wkn zwanger en we zijn er super blij mee alleen ik ben 18 en vind mezelf niet te jong we zijn er klaar voor mijn vriend is 29 en we voelen er niks van maar de buitenwereld is zo bot tegen oms tuurlijk krijgen we positieve reacties maar de meeste zijn negatief waarom ik vergooi helemaal niet mijn leven zijn er meiden die ook zoiets hebben want ik vind het vreselijk alvast bedankt xxxxx
 
hallo,

laat de mesne toch kletsen als jullie voor dit kindje gekozen heb is het toch goed.
het is gewenst en jullie zijn er dolgelukkig mee en daar gaat het toch om.
als je vind dat je er aan toe bent en je hebt er over nagedacht dan zal het allemaal wel goed zijn.
geniet er maar lekker van

groetjes carola
 
Als je buiten 'de norm' valt zullen er altijd mensen zijn die zo reageren. Laat ze lekker kletsen en geniet er van. Als ze raar reageren moet je maar zo denken 'het is onze bewuste keuze geweest en we zijn er erg blij mee!"

Geniet van je zwangerschap!
 
Trek het je niet aan! Als je moet wachten tot `ze` je oud genoeg vinden voor een kind ben je nog even aan het wachten hoor. Ikzelf ben 25 en heb nu een zoontje van 3 maanden. En ja, ook ik was `te jong`. Of dat zeiden `ze` dan toch. maar ik had geen zin om net als de rest van mijn omgeving te wachten tot ik de 30 voorbij was voor een eerste kind! Kinderen krijgen doe je als je daaraan toe bent, en voor de een is dat op 35 en voor de ander op 18 jaar...
 
Inderdaad, trek het je niet aan. Mensen hebben toch altijd wel wat te zeuren. Jij weet waar je mee bezig bent en jullie zijn blij en dat is waar het om gaat.

Veel geluk!

jane
 
Wat doet de leeftijd er nu toe? Ik ben 32 en zwanger van de eerste. Ik krijg soms reacties dat ik wel een oude moeder wordt. Maar zie het lekker zo: tegen de tijd dat jij 32 bent kan je weer lekker gaan en staan waar je wilt terwijl ik dus nog volop in de luiers zit. Als jullie er klaar voor zijn is het toch goed. En wat de buitenwereld betreft........laat ze toch lekker.
Verder nog veel succes met je zwangerschap.
Groetjes
Audrey
 
Ach inderdaad, al die reacties... het kan alle kanten uitgaan. 18 is 'te jong', maar 35, zoals ik, is wellicht weer 'te oud'. En voor allebei zijn voor en tegenargumenten te bedenken. En nu alvast een tip voor tijdens je zwangerschap: je zult nog bedolven worden onder 'goedbedoelde' adviezen over hoe je eruit ziet, hoeveel je weegt, wat je eet, drinkt etc. Dus: begin maar vast met schouders ophalen. En zolang jullie je baby graag willen, is er niks aan de hand. Dat is het belangrijkste.
groeten en succes
 
Terug
Bovenaan