ben ik te jong???

Hoi Hoi,

Ik ben ook 18 en mijn man (jaja, ben getrouwd!)is 25. We zijn nu 28 weekjes zwanger van onze eerste en het is een zeer bewuste keuze. Ook ik krijg regelmatig de vraag of het geen ongelukje was en dat ik te jong ben. Maar als jullie eraan toe zijn, waarom zou je dan nog wachten? Voor de buitenwereld? Of je nu 18, 25, 29, 33, 35 of wat dan ook bent, het is nooit goed.

Trek je er maar niks van aan, zolang jullie er gelukkig mee zijn is het toch goed?

Succes!

Liefs Mariska 2
 
Hoi ik ben 38 weken zwanger van mijn eerste en ben zelf 20!En mijn man is net 22 geworden.Wij waren dan ook wel getrouwd al toen ik 19 was maar toch.Ik wens je heel veel sterkte en een plezierige zwangerschap toe
 
IK zou zo met je ruilen hoor, als ik mijn man had leren kennen op jouw leeftijd dan hadden we ook vroeger kinderen. Ik ben nu 31 en verwacht de eerste maar als ik vriendinnen van mij zie die eind 30 zijn die op stap gaan met hun dochters van 16 ben ik soms wel een beetje jaloers!

Geniet er van!

Liefs
Lot
 
trek het je niet aan! je bent zo jong of oud hoe je je zelf voelt!
en mensen staan erom bekend dat ze altijd wat te zeuren hebben. geniet gewoon maar lekker.
liefs van sandy
 
Hoi, ik ben 25 en 17wk. Soms laat ik je ook aan het twijfelen brengen of ik niet te jong ben. Dat ik nog moet staan zuipen in de kroeg. Maar wie heeft gezegd dat het leven ophoudt als je een kind hebt? Ik ben er dolgelukkig mee en zie een kindje alleen maar als verrijking en niet als last die me mijn vrijheid gaat kosten! Mensen die dat zeggen zijn er zelf gewoon nog niet aan toe. Nou, jij toevallig wel! Je hoeft je dan ook niets van hen aan te trekken denk ik dan!.
Heel veel succes in je zwangerschap en geniet ervan!
Marianne
 
Hoi ik ben 23 en 24 weken, nee hoor je bent niet te jong. (mij vinden ze ook te jong) laat anderen maar zeuren zolang jij en je partner het eens zijn heeft niemand daar wat over te zeggen. Geniet van de kleine!!!!!!!!!1
groetjes lydia
 
laat ze lekker kletsen joh!!! ik was ook 20 toen ik zwanger was van de eerste,nu ben ik afgelopen maand 28 geworden en zwanger van de 3e,en ik zou het zo allemaal weer doen!!! ben je om dat je 18 bent soms minder geschikt om moeder te zijn? kom op zeg,waar bemoeien ze zich mee?

geniet ervan,groetjes claudia
 
niets van aan trekken ik ben bewust op mijn 18de zwanger geraakt,heb een dochter ben getrouwt en nu ben ik weer zwanger van de tweede en ben nu 19 jaar
ik trek me er gewoon niets van aan een ander heeft altijd wel wat te zeuren.
veel succes met je zwangerschap.
 
Terug
Bovenaan