ben ik teveel op pad met mijn zoontje?

Nee hoor Tjilp, ik vind ook dat ze wel erg lang met die kleine op pad gaat.
Maar ieder zijn mening natuurlijk.

Ik heb dit nooit gedaan en zeker niet met een kleine van 10 weken. De indrukken die zo'n kleintje op een dag op doet is veel te veel!! En inderdaad als je dan toch even eruit wil, wat ik ook heel goed kan begrijpen, neem dan in ieder geval de wandelwagen bak mee dan kan je kleintje beter rusten en eventueel slapen.

Zo'n hummeltje heeft gewoon echt nog rust nodig en waar kan hij dat nou het beste hebben als lekker in zijn eigen bedje op een rustige kamer??

Wil niet zeggen dat je nooit weg kan/mag gaan maar hou rekening met die kleine.
Het leven veranderd nou eenmaal als je een kindje heb en je kan niet zomaar meer elke dag van hot naar her gaan.

Ik heb mijn zoon bijna nooit overal mee naar toe gesjouwd en zeker op die leeftijd was hij gewoon lekker thuis in zijn eigen bedje en sliep hij nog heel veel. Ik ging natuurlijk ook wel eens wandelen maar hield daarbij altijd rekening met zijn slaapjes en voedingen.
Nu heb ik een heerlijk mannetje die ook goed weet dat als ik hem op bed leg hij lekker mag/moet gaan slapen. Hij is nu inmiddels 10 maanden en sinds 1,5 maand nemen wij hem pas meer mee naar verschillende gelegenheden, maar nog altijd hou ik rekening met zijn middagslaap. Die doet hij altijd rustig thuis.

Sorry, verhaal is een beetje lang geworden en je moet helemaal zelf weten wat je doet maar ik denk wel dat je iets teveel met je kleintje weg bent. Probeer anders, als je er eens lekker tussen uit wil om oppas te vragen.

succes. Daan mv Tijs
 
Terug
Bovenaan