Ben ik toch maar weer een keertje...

Hallo lieve meiden,

Een paar weken geleden melde ik dat ik even afstand nam omdat ik me na 2,5 jaar forum  toch wel heel erg een gouwe ouwe voelde (iedereen van 'toen' is zwanger of is al mamma) maar ik wilde toch weer eens kijken hoe het hier is.
Ik zie een aantal nieuwe namen maar ook nog veel bekenden helaas. (ik had jullie graag op het volgende forum gezien)

Nou hier nog steeds weinig nieuws. We hebben nu 2 IUI's over geslagen en gaan zeker niet eerder dan eind aug. of sept. weer een poging wagen. Mijn man is er (zoals sommigen weten) nog niet aan toe omdat hij erg kampt met de dood van zijn vader, de miskraam enz enz enz en daar even de tijd voor nodig heeft. (het gaat trouwens wel de goede kant op!!)
Daarnaast is er nog iets wat roet in het eten gooit en dat is dat ik de ziekte van pfeiffer heb.
Ik ben vreselijk boos geweest en heb vreselijk zitten janken nadat ik dit nieuws kreeg maar nu heb ik me er maar bij neergelegd. Het is toch een heel duidelijk teken van mijn lichaam dat ik op mezelf moet gaan passen dus dat doe ik dan maar. Ik heb al 3 weken niet gewerkt. (Saaaaaaaaaaaaaai) en heb volgende week een telefonische date met de arboarts. Even kijken wat zij adviseert. Zwanger worden mag nu dus echt even niet.

Maargoed Inge zou Inge niet zijn als ik niet ook weer wat positiefs uit dit gedoe haal en dat is dat ik maar weer een vakantie heb geboekt. In april zijn we 23 dagen naar de USA geweest maarja dat was april..... DUS.... 29 augustus vertrekken we voor  15 dagen  naar Kreta! Voor degenen die het leuk vinden (ik ben zelf nogal enthousiast hihihi) kijk eens op www.cretablue.com
We hebben er veel zin in. Iets leuks om naar uit te kijken doet me echt veel goed. Het is een beetje een gokje met die pfeiffer maar wie dan leeft wie dan zorgt. Komt wel goed voor mijn gevoel. Nog 2 maanden te gaan namelijk.
We hebben het idee om als mijn cyclus blijft zoals hij is rond 26 aug. een IUI te doen en dan vliegen we 29 aug. weg. Niets frustrerende wachtweken dus. Maar wel het rosseetje laten staan dus we zijn er nog niet uit.

We hebben zowiewo een fijn gesprek gehad in het ziekenhuis van de week trouwens. Door onze onderbrekingen komen we niet op de wachtlijst terecht en mogen we weer starten wanneer we dat willen. We zijn wel doorverwezen naar de maatschappelijk werkster van de afdeling fertilliteitsproblemen omdat de gyn. dat men klem aanraadde gezien de overige dingen die niet echt goed zijn gegaan in ons leven de afgelopen tijd.
Wellicht helpt het. We zitten nog steeds erg vol met emotie dus het is het proberen waard.

Nou meiden, het was toch wel fijn om jullie verhalen weer eens te lezen. Nu heb ik weer een beetje het gevoel dat we er met z'n allen voor gaan!! (naast natuurlijk de geweldige contacten met de meiden op de mail)

lfs inge

Heeee lieve Ing,

Wat fijn dat je er weer bent, afstand nemen is altijd even goed om samen tot rust te komen, uiteindelijk zullen we na onze tegenslagen er altijd sterker uitkomen, dat merk ik ook. Wat goed dat jullie een iui gaan doen rond de 26 ste augustus en dan lekker met vakantie naar Kreta, is een mooi eiland, ben daar jaren geleden samen met een vriendinnetje ook naar toegeweest. Dat zal jullie zeker goed doen, weet je Ing ik geloof heel erg in het lot alles wat er gebeurd moet ergens goed voor zijn, het gebeurd niet zomaar, ergens is een rede voor, ook al zit je er op dat moment natuurlijk niet op te wachten.. Ik had van de week ook zoiets van ik wil zo snel mogelijk aan de bak, maar mijn mannetje wil echt absoluut niet onder druk worden gezet, dus daar hebben we een goed gesprek over gehad, en het voelt nu weer zo goed tussen ons, ik heb geen vlucht gedrag meer want dat krijg je als je zo'n ruzie hebt, dan stap je het liefst in de auto en kom je nooit meer terug, je begrijpt wel wat ik bedoel, het gaat heel goed hoor tussen ons, maar door mannetjes Burn-out wil ik gewoon het liefst zo snel mogelijk zwanger worden, maar mannetje zegt ook one step at a time, dus eerst die operatie van mij eerst bijkomen en daarna kijken hoe mannetje zich voelt waarschijnlijk ook weer beter en dan samen opgaan voor de iui en als dat niet lukt samen opgaan voor ivf, maar ik raakte donderdag zo in paniek van jeetje straks doe ik er alles voor,  de operatie enz en dan is hij er nog niet aan  toe, ik merk dat geduld hebben het allerbelangrijkste is en dat je dan ook samen wat kan bereiken, ik vertel  je dit dat je er wat aan hebt Ing, dat je niet op dit moment er alleen voor staat, dat we eigenlijk samen ongeveer hetzelfde we zitten ongeveer in  dezelfde situatie. Ik vind jou een hele sterke vrouw en het gaat echt  goed komen. Als het straks zover is, dan gaan we samen op het dak staan ok..

liefs en een dikke knuf van mij  

Heee INg,
Fijn om even weer wat van je te lezen.
Jeetje zeg de ziekte van pfeifer, das echt klote. Maar zelfs daar blijf je positief onders. Ik waardeer dat enorm van je!!!!! Je bent echt een dijk van een vrouw en jij komt er wel.
Wel toevallig dat je in de periode dat je man echt niets wil en jij eigenlijk wel de ziekte krijgt waardoor ook jij rust moet nemen......toeval??????
Ik hoop in ieder geval dat je straks weer helemaal fit bent en dat je ondanks je ziekte een megagoede vakantie gaat krijgen. je hebt het echt verdient meid!!!

JIJ EN JE MAN ZIJN TOPPERTJES VERGEET DAT NIET

een hele dikke veel geluks knuf met wat extra vakantieplezier knuffels Sjanneke

Hoi Inge,

Wat leuk om weer eens wat van je te lezen. We missen je toch wel hier hoor!!
Het houdt ook niet op bij jullie hè. Het is wel te hopen dat jullie straks een beetje geluk gaan krijgen want hier wordt je denk ik niet echt blij-ig van. Hoop dat de pfeifer al een beetje op zn laatste benen loopt. Mijn mannetje heeft het ook gehad, maar die kreeg er op het laatst pas last van. Het staartje was erg venijnig zeg maar. Met hem gaat het hartstikke goed nu, al passen we op als we het een tijdje erg druk hebben gehad, dan plannen we een aantal weekenden niets bijzonders.

Heerlijk dat jullie naar Kreta gaan dat is echt een waanzinnig eiland. Ik wil er op zeker nog eens een keertje  vakantie vieren, hopelijk met een klein ukkie aan de hand.

Hoop dat je weer wat vaker bij ons bent.

Veel liefs
patricia

Hai meiden,

Bedankt weer voor jullie altijd lieve berichten!
Hoe bedoel je een venijnig staartje Patricia? Ik kan die pfeiffer namelijk maar moeilijk plaatsen met de klachten die ik heb. Ben benieuwd wat jouw vriend had qua klachten. Komt je trouwens uit den haag? (omdat je opzeker schrijft)

Ja Kreta schijnt inderdaad een super eiland te zijn. Ik ben er ooit 1 week geweest met een vriendin maar toen heb ik alleen het strand gezien dus ik weet er weinig van.

Ik heb er een goed gevoel bij. Vorig jaar was ik na 2 weken relaxte vakantie ineens zwanger zonder behandeling dus who knows!!!!!

lfs inge

hee meis doe je voorzichtig aan, denk an jullie zelf.
ik was nog op de msn maar je was er niet . ik ben een weekje vrij en zag dat jij er ook was. Ik hoop dat de tijden gauw gaan keren voor jullie, het houd een keer op zou je denken. Maar ik begrijp dat je het beu bent, geef niet op hoor!!
ik spreek je snel, liefs ilona

Hoi Inge,
Zo te lezen komen jullie er samen wel uit! Ik vind het nog steeds heel rot voor jullie maar denk wel dat het een verstandige beslissing  is geweest. Over een tijdje kunnen jullie er weer helemaal met frisse moed tegenaan gaan! En Kreta is ook niet verkeerd! groetjes

Hee Ilona, ik  lees net je bericht over het ei! BALEN!!!!!!!!!!!!!
Er schoot me net iets te binnen trouwens! Ik heb vorige week aan de gyn. gevraagd of ze voor de IUI eens een echo kunnen maken of het ei er nog is. (bij mij timen ze met bloedtesten)
Ze zei dat het geen enkele zin had want het ei kan er dan zitten en als ik in de auto zit springen maar het kan ook net 5 minuten voordat ze kijkt gesprongen zijn. Alle kans dus nog voor jullie als je het mij vraagt en dus super dat Danny nog even een momentje had voor zijn werk (hahaha)

Het komt uiteindelijk wel een keer goed met ons maar het gaat al 3 jaar zo. Mensen worden ziek, gaan dood, bedrijven gaan failliet (Bij mijn man 2 x), enz enz enz. Het schijnt niet op te houden. Daarom inderdaad maar weer een vakantie om het positieve gevoel erin te houden. We blijven aan de gang hoor. We hebben ook nog een lang weekend in het najaar staan (ameland)  en we willen misschien met kerst naar de zon. (even weg van alles omdat de vader van mijn man op 26 dec. is overleden). Ergens is het wel decadent maar we hebben het ook zoo nodig en nu kan het nog. Als we straks een babie hebben en ik minder werk zullen we gewoon net als iedereen 1 x per jaar gaan. Genieten geblazen nu nog maar even dan!

Lfs inge

Terug
Bovenaan