Ben ik toch maar weer een keertje...

Hoi Hoi,

Mijn ventje had 9 jaar geleden helemaal geen klachten maar ging ineens onderuit in zn vrachtwagen. Gelukkig kon hij nog wel op tijd zn vrachtwagen stilzetten. Ze dachten in eerste instantie dat hij een hartaanval had gekregen maar vonden dit gezien zijn leeftijd erg raar. Hij was toen net 22. Na het bloedprikken kwam eruit dat hij Pfeifer in zn bloed had, maar dat het er al bijna uit was. Dat noemde de dokter dus het laatste staartje van de Pfeifer. Verleden jaar was hij een hele tijd zo verschrikkelijk moe dat hij in het weekend het liefste op de bank deed hangen en toen bleek dat de Pfeifer weer terug was gekeerd. Je kan er ontzettend lang last van blijven hebben. Verleden week had tie ineens een opgezette klier in zn hals. Hij naar de dokter. Bleek dat dat ook nog met die Pfeifer te maken kan hebben. Wat voor klachten heb jij dan?

Ik kom niet uit Den Haag maar kan het misschien wel eens opgepakt hebben van iemand die daar vandaan komt haha.

Liefs
patricia

Jeetje dat is gevaarlijk zeg!

Bij mij sloeg het op mijn lijf. Ik kon van de een op andere dag mijn linker gedeelte van mijn lichaam niet meer bewegen. Veeeel hoofdpijn en stijve net incl. opgezette klieren.
Ik ben ook moe maar ik had me bij pfeiffer altijd iets anders voorgesteld.

Als ik veel rust gaat het goed maar zoals nu ben ik al even op en dan begint de boel weer pijn te doen en te tintelen. Ik blijf thuis totdat ik me echt goed voel want ik sukkel al zo lang en mijn belangrijkste doel is nu zwanger worden!

lfs ing

Hi Inge,

Wat goed dat ik je naam weer wat vaker tegenkom op het forum.

Ik ben blij dat het weer wat beter gaat en de goede kant op gaat met jullie. Soms heb je van die periodes in je leven dat alles overhoop ligt, meestal zie je dan later dat je er weer sterker uit bent gekomen. Ik hoop dat dat voor jullie ook geldt.

Goed in ieder geval dat je er weer bent, en nou maar  hopen dat je er om de juiste reden straks niet meer op dit forum bent. Net zoals wij allemaal willen!!

liefs,
Anne

Hoi lieve Inge,

Wat fijn weer wat van je te lezen alleen wat vervelend dat je nu ziek bent! Maar.. aan de andere kant, jullie hebben nu toch al een pauze ingelast dus kun je je nu extra op je herstel richten (ik bekijk ook altijd alles van de positieve kant ;-).

Ik hoop dat je straks een heerlijke vakantie hebt (Kreta is ERG mooi, zou zeker een auto huren en wat rond rijden!) en dat je je snel weer beter voelt.

Kus F.

Hoi An en F,

Tja doordat ik ziek ben heb ik weer wat meer tijd om hier te neuzen maar echt veel nieuws heb ik natuurlijk niet te melden.

Ik begin het ook wel positief te zien hoor. Nu ben ik gedwongen om eens even goed uit te rusten. Het is alleen we vervelend want ik heb al vanaf januari niet meer mijn gebruikelijke 32 uur gewerkt(was even teveel na alles met de mk en het overlijden van mijn schoonvader en nog wat andere dingen)  dus ik vind het wel errug vervelend voor mijn baas. Je bent er dan toch weer helemaal uit he en ik zal er net weer een beetje in.
Ik probeer me er bij neer te leggen en veel rust te nemen zodat ik straks een grotere kans heb om zwanger te worden.
Ik dacht er van de week weer aan dat ik 28 was toen ik stopte met de pil en nu dik 31 ben. Ik zit al dik 2 jaar op dit forum en ik ben het gewoon zat. De meiden van toen zijn allemaal zwanger of hebben al een kind. Het wordt steeds moeilijker hoor maargoed dat hoef ik jullie niet uit te leggen.

lfs inge

Hoi Inge,

Zo zie je maar dat we weinig verstand van de dingen hebben tot we er zelf tegenaan lopen. Ik dacht ook altijd dat je alleen maar mega moe was als je Pfeifer had. Je weet nu in ieder geval als je je weer zo voelt dat je rust moet houden. Ik hoop dat je je gauw beter voelt. Wie weet kom je met goed nieuws terug van vakantie . Geniet er maar lekker van.

Ik moet 19 juli terugkomen bij mn gyn en dan hoor ik wat de volgende stappen gaan worden. Dwz als ik niet heeeel heeeel heeeeeel per ongeluk zwanger mocht zijn. Ik durf nergens meer op te rekenen en ga er maar gewoon vanuit dat ik in september een kijkoperatie ga krijgen. Daar heeft mn gyn het al een paar keer over gehad. Eng eng eng maar het is voor een goed doel en ik wil eigenlijk ook wel weten of het daar binnen idd allemaal in orde is of dat er misschien een verborgen gebrek is ofzo. Als ik eerlijk ben, ben ik geloof ik ook wel blij met de aankomende break. Je wordt er op een gegeven moment toch een beetje gek van het jezelf oppeppen na een domper.

Uiteindelijk gaat voor ons ook de zon schijnen! Wij krijgen ook heus de slapeloze nachtjes, de poepluiers enz enz enz. Ben gister bij mijn neefje geweest. Hij is nu 9 weken en wordt nu echt een baby (hij was een maand eerder gehaald en was erg ieniemienie)  en wat gaat het allemaal hard zeg. Hij verandert waar je bij zit. Mn zusje was apetrots want hij had voor het eerst doorgeslapen tot 06:30.

Nou weer terug aan het werk!

Liefs
patricia

Hai meid,

Wat vervelend toch allemaal. En het lijkt wel als het komt, komt het ook allemaal   tegelijkertijd. Ik weet er alles van!
Maar de positieve kant is dat je het wel allemaal weer gehad hebt!
Meid, soms is het gewoon nodig om tijd voor jullie zelf te nemen. In dit geval om alles te verwerken, denk ik....

Geef de moed niet op! Ik merk dat jij en iedereen hier trouwens  sterke vrouwen zijn die sterk in hun schoenen staan. Geduld is een schone zaak......

Groetjes Sabrina (Sab)

Hoi Meiden,

Ik heb ook een kijkoperatie gehad. Heel goed te doen hoor ondanks dat ze bij mij met grof geweld hebben geprobeerd mijn eileiders open te krijgen. (extraatje van de zaak)

Ik werd de eerste de beste keer dat we daarna sex hadden zwanger! Je bent namelijk een aantal maanden extra vruchtbaar na zo'n operatie dus eigenlijk is het iets positiefs bij iets negatiefs!

Het zijn inderdaad veel sterke meiden hier al merk ik soms wel aan mezelf bv dat het ook een masker is uit zelfbescherming. We hebben geen keus..we moeten sterk zijn.

lfs inge

Terug
Bovenaan