Ben ik weer eens; moet ff van me afschrijven

Hi meiden,

Wat veel onbekenden hier zeg. Maar ja dat krijg je ook als je zo lang hier niet bent geweest. Moet nu toch echt ff van me afschrijven want mensen wat voel ik me ontzettend kloten en intens verdrietig.
Diegenen die hier al wat langer rondhangen weten nog wel dat ik na mijn laatste miskraam  (mei) even afstand had genomen.  Dat heeft me goed gedaan... tot nu!! We zijn in juli weer begonnen met IUI + hormonen  (225 eenh)  na 2 verplichte wachtmaanden, en wat bleek ik ging heel goed met mijn eitjes.. iets te goed bleek al snel. Had er maar liefst 7... te veel voor IUI. Poging dus afgeblazen en met een kuur primolut naar huis gestuurd. Jullie snappen het wel, dat was echt een enorme klap in ons gezicht die we nog niet kenden. Deze week mijn duivels weer op bezoek gekregen en hup ik vandaar weer naar zknhuis voor een uitgangsecho.... met slecht nieuws! Heb maar liefst 3  cystes aan die rothormonen overgehouden. Moet nu dus weer wachten tot  mijn nieuwe cyclus en dan kijken of de cystes wegzijn. Ik word er zo langzamerhand zo moe van.. alles wat mis kan gaan, gaat ook gewoon mis. Onze  arts zei dat ook nog. Heb daar dan ook even  een potje onbehoorlijk zitten grienen, kon ze niet meer  tegenhouden.  Al met al zijn we nu een  jaar verder na onze 1 miskraam en hebben alleen maar ellende gekend. Komt het ooit nog goed??  We hebben wel hoop  maar het  duurt zo ontzettend lang..  zijn nu al  zeker 5 jaar bezig waarvan 2 jaar in MM en 1,5 jr. IUI (7x) waarvan 2 x zwanger en 2x miskraam (13 en 6 wk)..  en hebben dus  nog helemaal niks. Ondertussen worden we links en rechts ingehaald door al onze vrienden en kennissen en familie. Lekker confronterend. Sorry hoor lieve meiden,  maar  ik moet  dit echt ff kwijt.
 Een heel verdrietige Scorpy    

Lieve Scorpy,
Het gaat inderdaad alleen maar mis zeg......... Schrijf je verhaal maar lekker van je af meis.
Ik duim heeeel hard, maar tot nu toe ook niet veel resultaat.............
Zoveel jaar en iedereen in je omgeving zwanger, dan kom je inderdaad in de put, maar de meeste putten hebben een bodem en dan kun je je afzetten en heel snel omhoogkomen!!!!!!!!!
Veel sterkte en denk aan jullie

Hai Scorpy,

goed om weer eens wat van je te horen alleen jammer dat het nog geen goed nieuws is. Er zijn idd heel veel nieuwe gezichten. Ik heb nu nog pauze en ga volgende maand weer beginnen.

Ik kan me wel een beetje indenken hoe je je voelt. Denk je net weer te gaan beginnen loopt het zo! Wat K..!   En links en rechts ingehaald worden door anderen, die angst heb ik en ook deels herken ik het.

Ik kan je alleen maar sterkte wensen en hopen dat je snel weer in een goed ritme komt!
En lekker van je afschrijven, gewoon je hart luchten (ik heb wel pauze maar lees stiekum nog wel een beetje mee!). Dat moet je blijven doen hoor, we snappen het wrs iets beter dan de rest van je omgeving.

Heel veel sterkte meid en houd moet, hoe moeilijk het ook is!

Liefs Belle

Lieve Scorpy,

Ook ik wil je even laten weten dat ik het erg verdrietig voor je vind, wat je allemaal voor je kiezen krijgt!!!
Het is zo moeilijk om iedere keer weer die tegenslagen te verwerken! Heb je wel een regelmatige cyclus?? Of moet je nu weer erg lang wachten voor je spontaan menstrueert?? Ik ben ook aan alle kanten al ingehaald door vrienden, mijn zusje en anderen om me heen en dat doet pijn!! Helemaal omdat ik de eerste was die graag kinderen wilde, de anderen waren daar nog helemaal niet mee bezig of niet aan toe en nog steeds staan wij met lege handen en hebben een aantal van onze vrienden en kennisen hun babyspullen de deur alweer uit gedaan.....

Onze tijd gaat ook nog komen hoor, dat probeer ik me heel erg voor te houden, want de gedachte dat het misschien wel helemaal niet lukt vind ik persoonlijk nog te eng!!!
Ik wil je heel veel sterkte wensen, pas goed op jezelf, liefs van hier,

Mickey

He scorpy,

Fijn weer wat van je te lezen zeg. Alleen wel erg teleurstellend allemaal. Meid wat krijg jij veel voor je kiezen. Ik kan me voorstellen dat je de moed behoorlijk in de schoenen zinkt op deze manier. Maar je moet wel proberen die weer terug te vinden, ik weet zeker dat het je wel gaat lukken. Sommigen van ons hebben helaas een erg lange moeizame weg te gaan voor we een kleine baby in onze armen kunnen sluiten en ik hoor tot de gelukkigen waarbij dat al eens is gelukt. Dus ik kan met recht tegen je zeggen, het is het allemaal waard. Ik weet het lijkt cliche, maar het is echt zo. Meid ik wil je heel veel sterkte wensen met alles de komende tijd en ik hoop dat je weer wat kracht weet te putten uit de berichtjes van de meiden hier. Meid doorzetten, het komt vast goed.

Liefs van Cindy

Lieve Scorpy

Oh meisie wat een ellende weer. De ene teleurstelling naar de ander. Je kan echt het idee krijgen dat het nooit meer goed komt. Ik heb dat idee ook wel eens.
Ik kan je geen geruststellende woorden geven. Ik kan jullie alleen maar heel veel succes wensen.

Liefs

Lydia

Hoi Scorpy,

Ook ik wil je even een hart onder de riem steken en je heel heel veel succes wensen. Geef de hoop niet op en probeer er in te blijven geloven hoe moeilijk het ook is.
Kan me voorstellen na zo'n lange tijd en al die tegenslagen dat je het niet meer ziet zitten allemaal. Wij zijn er voor je om naar je te luisteren dus schrijf maar lekker van je af. Dat doet vaak al heel veel goed.
Meid kop op, en hopelijk gaat het snel allemaal beter.

veel liefs Niekje

Hey Scorpy.

Ook ik ben één van de nieuwe hier. Ik ken je dus nog niet, maar wil je toch heel veel sterkte wensen. Je hebt al heel wat voor je kiezen gehad zeg, dat is niet niks.
En snap heel goed dat je af en toe helemaal niet meer ziet zitten. Dat is niet meer dan normaal toch?
Meid ik zou zeggen, huil maar of wees eens goed boos. Wie weet lucht dat even lekker op. Zolang je steun hebt aan elkaar dan slaan jullie je er wel doorheen.

Liefs van Miena.

Terug
Bovenaan