Ben ik weer eens; moet ff van me afschrijven

lieve Scorpy,

Meisje toch, wat gaat het toch allemaal ellendig allemaal.
Het kan je ook niet eens een keer meezitten...

Inderdaad er zijn veel nieuwe meiden hier gekomen...
Dat is best ff wennen. Veel oude meiden haken af, of omdat ze zwanger zijn (super), of omdat ze afstand nemen.
Heel terecht, maar het geeft mij wel weer een teken dat ik iets te lang hier rond loop...
Maar goed... We blijven vol houden.
Ik hoop dat jij dat ook kunt.
Dat je ergens een strohalm ziet waar je je aan vast kunt houden en dat het je eens mee mag zitten.

Hou je taai.
Liefs,
mama Peet

Hoi Scorpy,

Weet niet of je mij nog kent maar ook ik ben er 1 van de oude garde.
Ik heb nadat de 2e ivf poging was afgeblazen ook afstand genomen van het forum. Bij ons staat de wereld even stil maar om ons heen gaat het gewoon verder. Mijn zusje is nu zwanger en daar heb ik het erg moeilijk mee gehad ( nu heb ik het soms ook nog moeilijk) het is zo confronterend. Ik ben wel erg blij voor ze maar het blijft een moeilijke kwestie. Ik ben maar van alle ellende aan de lijn gaan doen. Ben best aangekomen van de hormonen ( die gebruik ik nu ook al 4 jaar) dus dacht gooi het over een andere boeg. Het gaat zo goed en het helpt mij echt met iets anders bezig te zijn. Vooor dit jaar laat ik het ook even voor wat het is en in 2008 gaan we weer voor een nieuwe poging.

Ook al is het er moeilijk onthou dat na regen altijd zonneschijn komt. Inge en Cynthia zijn er het levende bewijs van ze hebben allebei prachtige dochters.

Liefs en sterkte Rebiela

lieve scorpy,

begrijpelijk dat je even afstand hebt genomen van dit forum....
jullie weg van zwanger worden verloopt wel zeer hobbelig.
wat een ellende...
ik vraag me de laatste tijd wel eens af,
hoe veel kan je dragen wat dit onderwerp betreft.
en elke x kom ik weer tot het besef,
je verlegd toch je grenzen, zo groot is wens.

ik begrijp je grote verdriet, en teleurstelling.
om steeds maar negatief nieuws te horen gaat niet in de koude kleren zitten.
7 iui's is niet niks.
en het verwerken van een miskraam lijkt me intens verdrietig.
nu die cystes. die hormonen zijn echt troep.
(ik ben na mijn 1ste IVF opgenomen geweest ivm overstimulatie dus ben er van overtuigd dat die medicatie's niet goed zijn voor je gezondheid)

ik wens je veel sterkte om door te gaan,
en je mag absoluut verdrietig en boos zijn.
dat kan ook niet anders.
we moeten veel doorstaan om onze droom uit te zien komen.
de 1 krijgt het zo op een bordje aan geboden (bij wijze van)
en de ander moet er veel voor doen, en veel voor laten.
maar eenmaal gelukt zijn we alle voor ellende "vergeten".

warme groet,
jana. ( 5-iui's 1-ivf)

Hoi Scorpy

Jeetje he, het zit jullie idd niet mee! Wat een tegenslag. Maar meissie, hou vol hoor!   Achteraf is het het allemaal waard. Ik kan me voorstellen dat je de moed wel eens verliest als je zolang bezig bent en dan dit mee moet maken.

Ik wil je dan ook veel sterkte wensen en ik ga voorjullie duimen!!!!

XXX Yvette (zwierf hier ook een tijdje rond)

Hé lieve Scorpy,

Verdorie zeg, wanneer kan het bij jou nou eens een keer goed gaan, alleen maar tegenslagen voor jou.

Schrijf het maar lekker van je af. Het is moeilijk om te zien dat het bij andere zo makkelijk gaat en jullie alweer 5 jaar aan het rond tobben zijn.
Zelfs nu ik zwanger ben, en ik een bepaalde opmerking krijg van iemand, moet ik even hard slikken.
Vorige week kreeg ik nog de opmerking van een "oud" klasgenootje van mij dat ik achter loop qua kinderen aangezien ik "nog maar" zwanger ben van de 1ste.
Hij heeft er 2 (binnen een zucht en een scheet gemaakt) en een ander "oud" klasgenootje van ons (tevens een collega van mij) heeft er 1. Zij was nog niet eens met de pil gestopt en toen waren wij al druk aan het klussen. Toen wij de MM in gingen was zij net zwanger (binnen een mnd, ook binnen een zucht en een scheet dus). Dus ik moest er maar een beetje vaart achter zetten  slik.......

Maar ja.....ik heb makkelijk praten nu, jou situatie is nu veel moeilijker.

Lieve Scorpy, ik wil je nog even zeggen dat ik aan je denk en hard voor je.
HOU MOED hoor!!!!!!!!!!
En als je je hart wilt luchten, gewoon lekker hier doen. Ook al zijn er allemaal nieuwe meiden, de "oude" garde leest ook nog steeds mee.

van kruimel

Wow!!! Wat een reacties en wat lief allemaal van jullie. Dat doet me toch echt wel heel goed hoor. Voel me emotioneel nog steeds wel een wrakje, ben vandaag toch weer gaan werken maar was er met mijn koppie nog niet echt bij. Morgen weer een nieuwe dag, nieuwe kansen.
Ik loop sinds een 2 mnd ook bij de shiatsu en langzamerhand zorgt deze mevrouw ervoor dat ik me daar ook kan uiten.. tja die heeft ook wel door dat er iets aan de hand moet zijn... Ze doet ook acupunctuur en reiki en andere dingen.. af en toe vraagt ze dingen dat ik echt denk: hoe weet je dat nu... best wel creepy.. Heb besloten dat ik haar morgen het hele verhaal maar ga doen. Hoe makkelijk ik hier ook schrijf... dat is echt een enorme stap voor me.. Ik hoop dat zij me ook verder kan helpen want ik begin langzamerhand echt een beetje in de knoop te raken met mezelf.  Wordt wel vervolgd dus...

x
Scorpy

Terug
Bovenaan