ben ik weer even

Dag Dames,

Ik dacht ik laat ff wat van me horen. Het is al weer oktober nog even te gaan voor jullie dus.

Ik ben vandaag naar de gynaecoloog geweest. We zouden een kweekje nemen voor het plaatsen van de spiraal. Maar uiteindelijk zien we er toch vanaf om de spiraal te nemen. Onze wens is toch groot voor een 3e kind. We beginnen niet gelijk met een kleine maar op zijn tijd als we er klaar voor zijn.

Verder gaat het redelijk goed met ons we missen onze kleine vent natuurlijk heel erg. Ook mijn zoontje heeft zo nu en dan nog vragen over zijn broertje.

Ik wens jullie de komende periode heel veel succes en sterkte want de laatste maanden kunnen ook heel zwaar zijn.

P.s ik heb de fbpagina verlaten, vond het best moeilijk om jullie foto's voorbij te zien komen.

Heel veel liefs, Komal

Lieve Komal,

Wat fijn weer even wat van je te lezen!

Vind het fijn te lezen dat jullie wens voor een 3e kindje is gebleven en goed dat je dan in dit geval af ziet van een spiraaltje. Misschien is het er nu de tijd nog niet voor maar zoals je zelf zegt, als de tijd daar is, gaan jullie er weer voor!

Logisch dat jullie je kleine man missen en dat jullie andere zoontje vragen heeft over zijn broertje. Het is ook zo heftig en emotioneel allemaal.

Ik moet je nogmaals zeggen dat ik echt diep respect voor je hebt en voor mij en ik weet zeker dat dat voor ons allemaal geldt, ben je een absolute kanjer en hoor je 'gewoon' nog bij de club!

Liefs en een dikke knuffel Lynn.

p.s. begrijpelijk dat je fb hebt verlaten. Zou ik ook niet kunnen hoor meid, je bent al zo sterk!

Wat fijn om even iets te lezen.
Knapnzoals je er mee om gaat. Het zal wel met ups en downs zijn. Ik snap het helemaal dat je Facebook hebt verlaten. Het is enorm confronterend. Mooi om te lezen dat jullie over een tijdje toch nog voor een zwangerschap durven te gaan. Succes met alles meid.

Hey Komal,

Alles op zijn tijd he! Logisch dat jullie je mannetje ontzettend missen, Is ook allemaal heftig!!

Ik zou ook de FBpagina hebben verlaten hoor!

Liefs

Dat is helemaal niet gek Komal, je bent er ook èèn van ons en we denken nog heel vaak aan jou en je gezin!

Het dagje uit was heel leuk. We zijn met 10 meiden in Kesteren wezen high tea-en. Was een leuke/gezellige middag. En het was in real-life ook net alsof we elkaar al jaren kennen, vandaar dat ik het helemaal niet gek vind dat je zegt: "ik mis jullie". Soms voelen dingen en mensen gewoon goed en heel vertrouwd.

Liefs

Lieve Komal,
Wat goed om van je te horen en ook dat jullie zodra het gevoel er klaar voor is weer voor een kindje gaan.
En natuurlijk missen jullie het kleine ventje en dit geldt ook voor jullie zoontje. Hij heeft er natuurlijk ook na toe geleefd en zal dan ook moeilijk te begrijpen zijn.

Kan me heel goed voostellen dat je de fb pagina hebt verlaten is ook wel erg confronterend,.

Meid je hoort gewoon bij deze club en dat je ons mist, is ook niet zo vreemd. We zijn in een hele kote tijd zo'n hecht clubje geworden en dat voelt gewoon goed, precies zoals lynn al zegt soms voelt het meteen goed en erg vertrouwd!

Hele dikke knuffel tientje

Hey lieverd,

Wat fijn om weer iets van je te lezen en wat knap dat jullie al weer durven zeggen dat jullie voor een 3e kindje willen gaan als de tijd daar rijp voor is.

Kan me goed voorstellen dat jullie jullie mannetje missen. Het is ook nog allemaal zo kort geleden.

Begrijp heel goed dat je FB hebt verlaten. Zag laatst jouw buikfoto nog en moest toen wel even slikken. Het zal voor jou idd heel confronterend zijn.

Onze middag was reuze gezellig. Zoals hierboven al is geschreven alsof je elkaar al jaren kent. We hebben ook al zoveel lief en leed met elkaar gedeeld.

Hoop zo nu en dan nog eens iets van je te vernemen. Jij bent en blijft een december mama hoor!!!

Liefs,
Annet

Terug
Bovenaan