ben ik weer even

Komal wat ben je toch een sterke vrouw.
Heb echt respect voor je. Hoe je overal mee omgaat echt knap.

Liefs cloewja (nov.mama)

He Komal,

Wat ontzettend goed om van je te horen! Blij dat het naar omstandigheden goed met jullie is. Want ik vind het vooral heel dapper, hoe jij en je man met zo'n situatie en ervaring omgaan... En je afmelden van de FB-groep vind ik niet meer dan logisch, ik zou het ook niet kunnen. Maar ik ben wel blij dat je ons nog weet te vinden, want je gaat het contact en elkaar inderdaad missen!

Wat een keuzes moet je zo snel dan alweer maken he? In ieder geval fijn dat jullie nog zeker een plek over hebben in je hart voor een derde kindje.
En ook voor de toekomst, we horen graag van je!

Liefs,

Emilie-Ann

Lieve Komal,

Leuk weer iets van je te horen en fijn dat het redelijk gaat met jullie. Een heel verwerkingstraject gaan jullie door maar zo te horen hebben jullie veel steun aan elkaar. Ik begrijp dat de wens voornog een kondjer is, logisch en alles op zn tijd. Ik hoop met heel mn hart dat het jullie gegeven is en dat alles goed mag gaan. Dat verdienen jullie!

Begrijp t heel goed dat je onze fb-groep hebt verlaten hoor, maar je bent en blijft een decembermama!

Sterkte meid, hou je taai en we horen je graag wel weer!

Groetjes,
Charlotte

hey meid,

ik heb zoveel respect voor jou! ik kan me helemaal voorstellen dat je de fb pagina verlaten hebt dat zou ik ook doen. leuk dat jullie alsnog voor een derde kindje willen gaan het is jullie zo gegunt!! heel veel sterkte nog de komende tijd en tot horens!

xxx

Hi Komal,

Ik vroeg het toevallig pas nog aan Lynn. ,,Hoe gaat het met Komal?". Het antwoord is hier dus te lezen.

Dapper, sterk, moedig, respect. Ik kan er superlatieven genoeg op loslaten. Ik wil jou in ieder geval meegeven dat ik het ontzettend knap vind, hoe moedig jullie met de situatie omgaan. Ik kan me er geen voorstelling van maken wat er binnen jullie gezin speelt aan emoties, maar ik vind de manier hoe jij dit hier op het forum zet, erg waardig. Mijn respect had je al en heb je dubbel en dwars.

Ik wens jou en het gezin ontzettend veel voorspoed als de tijd daar is en de beslissing valt om 'voor het 3e kindje te gaan'. Alleen '3e kindje' al laat heel mooi zien dat jullie de 2e zoon in je hart meedragen. Ook als man kun je kippenvel krijgen; dat is bij jou het geval.

Alle goeds, voor nu en de toekomst gewenst!

Grt de man van Lynn

Lieve Komal,
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de mooie woorden die voor mij gezegd zijn.. Ik vind je heel sterk en gun jullie alle geluk van de wereld. Als jullie er klaar voor zijn, dan hoop ik dat jullie over een tijdje een derde wondertje nogen vasthouden.

Liefs

Hoi Komal,

Een beetje late reactie, ben de laatste tijd weinig op het forum. Fijn om weer even van je te horen. Ik herken veel van je verhaal.
Ik vond het toen ook een tegenstrijdig gevoel om anticonceptie te gebruiken. Vooral omdat het na Marjolein langer duurde voor ik zwanger werd.
En al die verhalen van zwangere in mijn omgeving vond ik vreselijk. Ik was tegenlijk met 2 buurvrouwen en mijn beste vriendin zwanger. Dus keek enorm op tegen hun bevallingen. Achteraf viel het me mee, maar leuk is anders.
Het is fijn dat je zoontje er nog mee bezig is, maar oh wat zijn die vragen moeilijk te beantwoorden.
Heel veel sterkte gewenst en neem de tijd voor je verdriet.
Ik hoop dat als jullie er klaar voor zijn er over 9 maanden een prachtig 3e wondertje in je armen ligt.

liefs Dominique

Terug
Bovenaan