Ben ik zwanger? Ik weet niet of ik overtijd ben...

Hoi lieve dames!
Ik heb last van mn borsten wat ik anders nooit heb mijn menstruatie was heel vaag de afgelopen tijd maar de laatste x was 4,5 week geleden ongeveer... Ik ben nog jong dus mijn cyclus is nog van het pad af haha en zat ook aan de pil en toen had ik 1 stopweek ongesteld geworden daarna gestopt met de pil en nu wacht ik al een tijd op mn menstruatie ik vind btw de pil niet fijn ben geen fan van anticonceptie haha maar ik wacht nu dus al een tijd op mn menstruatie... Het kan zijn dat ik een lange cyclus heb. Maar mijn testen zijn nog negatief ook vorige week een echo gedaan niks te zien alleen veel vocht in mn eierstok ben ook erg vermoeid slaap veels te lang meer dan 11 uur.
Als iemand mij kan helpen zou dat fijn zijn je mag altijd me een pb sturen of mn facebook groetjesss xxx
 
hoi hoi , ik weet niet hoelang je aan de pil hebt gezeten , anders kan het zijn dat je hormonen weer ff '' normaal'' moeten worden als je nu niet meer slikt. De ene word meteen de maand na het stoppen wel ongesteld.. de ander niet die moet soms langer wachten voordat de menstruatie komt..
 
hoi hoi , ik weet niet hoelang je aan de pil hebt gezeten , anders kan het zijn dat je hormonen weer ff '' normaal'' moeten worden als je nu niet meer slikt. De ene word meteen de maand na het stoppen wel ongesteld.. de ander niet die moet soms langer wachten voordat de menstruatie komt..
Hoii ik heb hem maar 2 weken gebruikt en bij de stopweek gestopt
 
hm oke , dan zal dat niet veel invloed hebbe gehad.. weet je wat normaal ongeveer je cyclus is ? of wat anders je langste cyclus was ?
 
Misschien even langs de huisarts voor een bloedtest, om aanleiding van die vermoeidheid te achterhalen.
 
Je hebt negatieve testen. Bent voor een echo geweest (waarom eigenlijk?). Je hebt een MAP geslikt.
Ik snap niet helemaal wat je wil en wat je vraag is. Je bent geen fan van anticonceptie is natuurlijk kul. Er zijn zoveel opties dat er voor ieder wat wils is. Ook zonder hormonen kan he.
Ik zou eens een gesprekje aangaan met je huisarts over het onderwerp. Want je meent al eerder zwanger te zijn geweest. Je hebt de MAP al eerder gebruikt. En je loopt te rommelen met anticonceptie.
 
Klinkt als een vraag die ook op Babybytes stond zojuist. Vast ook van jou denk ik. Hier ben je net zo vaag. Aanrommelen met hormonale anticonceptie helpt jou niet. Zwanger ben je alleen als je zwangerschapstest positief is. Misschien inderdaad even langs de huisarts om te laten onderzoeken waarom je zo moe bent.
 
Terug
Bovenaan