Ben ik zwanger? Ik weet niet of ik overtijd ben...

Hoii ik heb hem maar 2 weken gebruikt en bij de stopweek gestopt
Als ik het goed begrijp heb je dus niet eens een hele pil strip afgemaakt? Want daarop zitten (meestal) 21 pillen, dus 3 weken.

Het is echt niet verstandig om zelf te ‘rommelen’ met anticonceptie. Het staat of valt met het juiste gebruik, dus elke dag een pil en maximaal 7 dagen stopwerk. Je bent anders niet beschermd tegen zwangerschap. Als je dan seks hebt is het beter om een condoom te gebruiken.

Uit je verhaal maak ik namelijk op dat dat ook niet is gebeurd. En ik snap uit je verhaal dat je ook nog heel erg jong bent. Dus neem de raad aan van de wat oudere, wijze vrouwen hier en wees alsjeblieft voorzichtiger.

Ga het gesprek aan met je huisarts. Er zijn meer vormen van anticonceptie dan de pil.

Dat je je heel erg moe voelt kan echt van alles betekenen. Misschien een nasleep van een virus. Het kan Pfeiffer zijn. Het kan bloedarmoede zijn. Ook allemaal zaken die je even met een huisarts moet bespreken. Mensen op een forum kunnen geen diagnoses stellen.

Pijnlijke borsten hebben sommige vrouwen iedere maand vlak voor ze ongesteld moeten worden dus dat is niet per se een zwangerschapssymptoom.
 
Hoi lieve dames!
Ik heb last van mn borsten wat ik anders nooit heb mijn menstruatie was heel vaag de afgelopen tijd maar de laatste x was 4,5 week geleden ongeveer... Ik ben nog jong dus mijn cyclus is nog van het pad af haha en zat ook aan de pil en toen had ik 1 stopweek ongesteld geworden daarna gestopt met de pil en nu wacht ik al een tijd op mn menstruatie ik vind btw de pil niet fijn ben geen fan van anticonceptie haha maar ik wacht nu dus al een tijd op mn menstruatie... Het kan zijn dat ik een lange cyclus heb. Maar mijn testen zijn nog negatief ook vorige week een echo gedaan niks te zien alleen veel vocht in mn eierstok ben ook erg vermoeid slaap veels te lang meer dan 11 uur.
Als iemand mij kan helpen zou dat fijn zijn je mag altijd me een pb sturen of mn facebook groetjesss xxx
Die vocht in de de eierstokken, kan wel verklaren waarom je steeds het gevoel hebt zwanger te zijn. Ik hoop dat goed gecontroleerd is, of het goedaardig is? Want in combinatie met die vermoeidheid, kan het weleens op wat akeligers wijzen dan op een zwangerschap.
Ik ben geen dokter, dus heb er niet bepaald verstand van.
Sterkte in ieder geval.
 
Die vocht in de de eierstokken, kan wel verklaren waarom je steeds het gevoel hebt zwanger te zijn. Ik hoop dat goed gecontroleerd is, of het goedaardig is? Want in combinatie met die vermoeidheid, kan het weleens op wat akeligers wijzen dan op een zwangerschap.
Ik ben geen dokter, dus heb er niet bepaald verstand van.
Sterkte in ieder geval.
Joh zullen we TO niet ongerust maken? Als er iets aan de hand was waar iets mee gedaan moet worden had haar arts dat wel gezegd en daar iets mee gedaan toch. Eerste waar ik namelijk aan moet denken is ‘gewoon’ vochtblaasjes wie weet PCOS wie weet niks. Hoezo zou je daardoor denken zwanger te zijn? PCOS zou al veel logischer zijn, heb je in de meeste gevallen ook een lange danwel geen cyclus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan