Ben ik zwanger na mirena?

<p>Hoi hoi! <br /><br /></p><p>De tweede week van januari heb ik mijn spiraal laten verwijderen. Ik heb geen idee van mijn cyclus, ik was met spiraal nooit ongesteld. Nu nog niet ongesteld geworden, maar er gaan dan ook nog geen alarmbellen af en ik zie het vanzelf wel verschijnen. <br /><br /></p><p>Tot ik gisteren ineens buikpijn kreeg en vanmorgen erg misselijk wakker werd. Ik had al een Kruidvat zwangerschapstest gekocht, dus deze deed ik voor de zekerheid gelijk (met middag urine)</p><p>Er verscheen na 1 minuut een vaag plusje. Die later steeds iets duidelijker werd. <br /><br /></p><p>Ik zal over 2/3 dagen nogmaals proberen, maar ik ben heel benieuwd wat jullie denken en wat jullie ervaringen zijn! Ik wil zoo graag een kindje, maar dit is wel heel erg snel toch? <br /></p>
 
Na het verwijderen van een spiraaltje (ook met hormonen) ben je gelijk vruchtbaar. Dus, ja, ik zeg gefeliciteerd!?
 
Wauw! Zo spannend. 


ik ga (indien nodig) een paar dagen met de actionzwangerschapstest testen. Kijken wat die morgen zegt, met ochtend urine. 


Dank je wel. Voelt nog gek om te horen. Wel heel lief! 
 
mamalovesherboys heeft een goed punt. Steeds 1 of 2 dagen tussen de testen laten is handiger als je wilt zien of het oploopt. Morgen zul je weinig tot geen verschil zien met vandaag. Spannend he! ?
 
Hoihoi!
Nou het kan echt hoor. Dat je niet ongesteld wordt betekend niet dat je cyclus niet doorloopt. Als jij toevallig net voor je ovulatie de spiraal verwijderd hebt, kan je de eerste maand al zwanger raken. Ik had 23 oktober 2021 mijn spiraal er uit laten halen en werd de maand erop op 15 november ongesteld. 15 December had ik een positieve test. Ik ben nu al weer 12+3 weken zwanger. Gewoon even afwachten en vandaag/morgen nog eens testen. Bij twijfel kan je ook een CB digitaal doen, dan staat er of niet zwanger of zwanger.
Succes!
 
Wauw! Gefeliciteerd!! 


Ik vind het zo spannend. Ik heb na woensdag niet meer getest en ga zaterdag pas weer testen. Want dan ben ik een maand niet ongesteld geworden na het verwijderen van mijn spiraal. 
zo snel klinkt een beetje te goed om waar te zijn, maar we houden hoop! 
 
Terug
Bovenaan