Ben ik zwanger na mirena?

Wauw! Gefeliciteerd!! 


Ik vind het zo spannend. Ik heb na woensdag niet meer getest en ga zaterdag pas weer testen. Want dan ben ik een maand niet ongesteld geworden na het verwijderen van mijn spiraal. 
zo snel klinkt een beetje te goed om waar te zijn, maar we houden hoop! 
 
Wat spannend! ik heb mijn spiraaltje 25 januari laten verwijderen en vind het zo spannend wanneer alles op gang zal komen!! Vanmorgen kon ik het toch niet laten om een test te doen. Natuurlijk negatief.. ik wist van te voren dat dit zo zou zijn hoor, maar ik had de testen gisteren gekocht en kon het gewoon echt niet laten!
Hopelijk wordt ik snel ongesteld, of zwanger natuurlijk!
Succes allemaal dames!
 
Spannend he? Komende week is mijn spiraal er een maand uit en ben ik nog niet ongesteld geweest... Blijft mijn ongesteldheid langer uit of ben ik zwanger? Ik ga morgen testen, zo eng! 
 
Ik herken mij heel erg in jullie verhalen!
25 januari spiraal eruit en tot op heden nog niet ongesteld geworden. Het kan nog... maar toch spannend. Vandaag had ik wel een positieve ovulatietest in handen!
 
Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat.
 
@rosejans Wat spannend! hopelijk wordt je niet meer ongesteld! Ik ben sinds afgelopen zondag ongesteld.. Het is niet veel, maar blijf wel nog vloeien. Dat heb ik dus echt niet gemist met mijn spiraaltje!! Nu hopelijk wel een regelmatige cyclus. Ik ga na mijn menstruatie ook aan de slag met ovulatietesten zodat ik wat inzicht krijg in mijn cyclus!
 
Terug
Bovenaan