Ben ik zwanger of niet?

<p>Dag dames,</p><p>ik ben al voor lange tijd bezig om zwanger te raken en nu ben ik dus 2 dagen overtijd en heb gisteren getest maar ik denk dat pas na 10 minuten een 2e streepje tevoorschijn kwam. Heb vanochtend weer getest maar daar kwam dan weer helemaal geen 2e streepje.  Ben er zo in de war door ? </p><p>heeft iemand dit ook gehad? <br /><br /></p><p>❤️</p>
 
Was het allebei met ochtend urine?
En ik zou over een paar dagen nog een keer weer testen.
Ik was ook 5 dagen overtijd toen hij echt goed en snel positief werd
 
Welke testen gebruik je?

Heb je een regelmatige cyclus? Gebruik je ovulatie testen? Geef het even tijd! Vorige zwangerschap teste ik pas laat positief… vang ochtend urine op en doe dan de rest. Ik duim met je mee ?
 
Gisteren was het middagurine en vandaag was t ochtend urine. Heb de afgelopen tijd niet een regelmatige cyclus gehad. Had altijd 1-2 dagen speling gehad. Maar vind het zo raar dat er pas na 10 min een streepje kwam en weet niet of dat dan wel betrouwbaar is. En had net nog even gekeken naar de test van vanochtend en nu staan er dus ook 2 streepjes? het is zo verwarrend. Heb de zwangerschapstesten van de action gebruikt dus weet t niet zo goed. Misschien moet ik anders even nog een paar dagen wachten. Hoop ook dat ik echt zwanger ben ??
 
Testen van de action moet je binnen 3-8 minuten aflezen anders is het mogelijk een indrooglijntje. Dus volgens de bijsluiter kun je concluderen dat je niet zwanger bent. Ik heb wel al meer verhalen gelezen als deze en dat vrouwen dan toch zwanger bleken te zijn. Persoonlijk heb ik ook nog nooit een indrooglijntje gehad met een negatieve action test. Hij is bij mij altijd omo wit of ik ben zwanger. Wie weet heb je een late eisprong of een late innesteling gehad en is je hcg gewoon nog erg laag, dat de test daarom wel reageert, maar het eigenlijk pas te zien is als hij opdroogt. Ik zou zeggen wacht even 2-3 dagen. Dan zou je hcg namelijk verdubbeld moeten zijn en test dan nog een keer met ochtend urine. Dan zou ik op z'n minst een licht streepje verwachten binnen de afleestijd. Ik duim iig voor je! ???
 
Ja dat heb ik dus ook gelezen dat t dan misschien een indrooglijntje zou kunnen zijn, maar ik twijfel zo erg. Voorheen heb ik ook nooit een indrooglijntje gehad met die van de action daarom ook dat ik twijfel. Normaal kocht ik altijd die dure testen, maar doordat ik al maanden negatief teste en het maar niet lukte dacht ik van ik koop gewoon die goedkope van de action omdat het toch niet leuk. Zo zie je maar nu is het een erge twijfel geval. Bedankt voor t duimen!??
 
Terug
Bovenaan