Ben ik zwanger of niet?

Gefeliciteerd! Zo grappig, zo'n forum. Ik ken je helemaal niet, maar had je berichtjes wel gelezen en had net je te doen. En nu zie ik dat je toch zwanger bent, hoe leuk! Ben blij voor je, ook al ken ik je niet ? Het is je gegund! 
 
Dankjewel dames super lief ??? 
Ben zelf ook echt heel erg blij maar geloof het nog steeds niet? moet denk ik eerst ff een eerste echo hebben gehad haha
 
Dankjewel dames super lief ??? 
Ben zelf ook echt heel erg blij maar geloof het nog steeds niet? moet denk ik eerst ff een eerste echo hebben gehad haha
 
Hiii! Ik ben 4 maanden geleden gestopt met de pil. Ik had altijd een normale cyclus. Ik zou de 7e ongesteld moeten worden maar ben nu al 3 dagen over tijd. Ik heb last van hele lichte krampjes en een opgeblazen gevoel. Mijn eetgedrag is ook anders, ik heb steeds trek en in voedsel wat ik eerst nooit at! Mijn buik voelt soms ook hard aan. Vannochtend had ik een test gedaan met mijn 2e urine en die was negatief. Tussendoor maar 1 slokje water gedronken. Wie weet wat dit kan zijn?
 
xxx lejla 
 
Dan kun je het later nog eens proberen 2-3 dagen later.
maar dames ik heb vandaag een vroege miskraam gehad ? mijn blijdschap was voor niets 
 
Terug
Bovenaan