ben ik zwanger of niet.

Hallo

Ik zal me even voorstellen ik ben monique en ik ben 26 jaar,mijn 1ste zwangerschap werd een miskraam in de 9de week,vol goede moet gingen we weer verder,maar wel met grote schik.Onze tweede zwangerschap was 5 maanden latere en dat was helaas een buitenbaarmoederlijke zwangerschap,waarbij ik zware medicijnen heb gehad en uiteindelijk me eileider is verwijderd.Na een maand was een ik weer zwanger en we hebben een mooie dochter van nu bijna 2 jaar.Toen ze 1 jaar werd wilde we graag weer voor een tweede gaan.Na een paar maanden was ik weer zwanger,maar dat werd een miskraam met 5.5 week.Afgelopen feb heb ik me derde miskraam gehad wederom met 5,5 week.Nu ben ik daarna niet meer ongesteld geworden.De afgelopen drie weken ben ik met vlagen misselijk geweest,deze week niet meer.Heb last van me borsten eerder moe.Verleden week moest ik dus ongesteld worden maar dat werd ik niet ik had een lichte positieve test met huismerk en predictor.Midden van de week weer predicitor getest dikke streep.Gisteren met cb niet zwanger,maar met predictor wel nog dikkere streep.Vandaag met huismerk negatief geen streep te bekenen.Wat moet ik nu doen,durf niet naar het ziekenhuis bang dat ze weer zeggen er is niets te zien.Ik ben zo bang en onzeker.

hi

wat een verhaal zeg, maar goed ik denk dat je toch anders even met je huisarts moet overleggen ook omdat je een week overtijd bent en de meeste testen wel positief zijn! ik snap dat je bang bent dat het vals alarm is maar zo kan je ook niet verder denk ik met al die angst en zenuwen!

groetjes angela

hi

wat een verhaal zeg, maar goed ik denk dat je toch anders even met je huisarts moet overleggen ook omdat je een week overtijd bent en de meeste testen wel positief zijn! ik snap dat je bang bent dat het vals alarm is maar zo kan je ook niet verder denk ik met al die angst en zenuwen!

groetjes angela

ja ik denk iedere keer ik ga bellen,maar dan denk ik weer nee ff wachten.Ik had me voorgenomen morgen naar het ziekenhuis te bellen,maar de zenuwen slaan om me heen

Wat ik vreemd vind is dat je gisteren een dikke vette streep hebt en vandaag niks. Het kan echt niet zo van de een op de andere dag zo zijn dat je geen hormoon meer afscheidt. Volgens mij is er iets mis met de testen. Ik test altijd met kruidvat eigen merk... lekker goedkoop en zeer betrouwbaar.
Ik zou dus nog eens met kruidvat testen... is ie positief: ga lekker ontspannen en vooral niet nog eens testen. Is ie negatief: naar het ziekenhuis!

Succes meid, hopelijk komt het goed. Laat het weten.

Volgens mij is streep gewoon zwanger hoor.
Bij mij deed juist de kruidvat test bijna niets alleen heel licht veegje en de clear bleu gaf gewoon zwanger aan.
Maar zou morgen meteen naar ha gaan en echo vragen als je weer buitenbaarmoedelijke zwangerschap heb is dit niet bevoordelijk voor je vruchtbaarheid.
En misschien (hoogstwaarschijnlijk) ben je gewoon normaal zwanger en ga je dus een leuke tijd tegemoet.
Sterkte

Volgens mij is een streep ok gewoon zwanger hoor!
Inderdaad kruidvatmerk proberen, die zijn betrouwbaar en scheelt flink wat geld. Als je je er onzeker door voelt zou ik zeker contact met je huisarts opnemen, vooral met jouw (droevigere) verleden. Aanstellerij bestaat niet, en ik persoonlijk zou liever willen weten of iets goed of fout zit in plaats van die onzekerheid.

Sterkte,

Ik duim voor je!

Wat naar zeg, dat je voor de derde keer een miskraam hebt gehad!

Wat betreft die positieve testen: na een miskraam kan het tot wel 8/9 weken duren voordat alle hcg uit je lijf verdwenen is. Tot die tijd word je ook niet ongesteld. Het is dus mogelijk dat sommige testen aangeven dat je zwanger bent terwijl het hcg van je vorige zwangerschap is. Wat dan wel heel vreemd is, is dat de Predictor streep steeds dikker werd. Die zou juist moeten afnemen. Als het telkens een duidelijker streep is, lijkt het erop dat je wel zwanger bent, want alleen tijdens een zwangerschap neemt het hcg-gehalte toe.

Ik zou zeker even contact opnemen met de huisarts, die kan ook een bloedtest doen om te kijken of je zwanger bent. Deze onzekerheid is ook niets!

Veel sterkte meid!

Liefs Elin

Terug
Bovenaan