ben ik zwanger of niet.

Wat naar zeg, dat je voor de derde keer een miskraam hebt gehad!

Wat betreft die positieve testen: na een miskraam kan het tot wel 8/9 weken duren voordat alle hcg uit je lijf verdwenen is. Tot die tijd word je ook niet ongesteld. Het is dus mogelijk dat sommige testen aangeven dat je zwanger bent terwijl het hcg van je vorige zwangerschap is. Wat dan wel heel vreemd is, is dat de Predictor streep steeds dikker werd. Die zou juist moeten afnemen. Als het telkens een duidelijker streep is, lijkt het erop dat je wel zwanger bent, want alleen tijdens een zwangerschap neemt het hcg-gehalte toe.

Ik zou zeker even contact opnemen met de huisarts, die kan ook een bloedtest doen om te kijken of je zwanger bent. Deze onzekerheid is ook niets!

Veel sterkte meid!

Liefs Elin

Hoi hoi,

Ik dacht in september zwanger te zijn en heb getest met predictor. Een licht streepje. Maar elke andere test gaf negatief aan. dus ik heb een paar predictor testen gedaan een ook soms een dikke 2e streep. Maar ik was helaas niet zwanger. Ik heb heel veel slecht dingen op internet gelezen over predictor testen. Ik zou de kruidvat 2 voor 5 euro pakken. die geven echt pas een streep als je ook echt zwanger bent en zijn best gevoelig.
Ik hoop natuurlijk voor jou dat je meer geluk hebt en dat je gewoon zwanger bent hoor.

Groetjes Nancy

hoi bedankt voor jullie reactie

Ik heb ook vele verhalen gelezen over predictor.
Vandaag ziekenhuis gebeld en adviseerde morgen opnieuw een test te doen.Maar kon natuurlijk weer eens niet wachten dus vanavond gedaan.Met dezelfde urine,predictor gelijk dikke streep en huismerk apotheek geen streep,ik hem open gemaakt en in het licht een heel dun ienie minie streepje.Ik ga morgen weer bellen en zeg het gewoon en kijken wat ze doen.

hoi,
ik had het ook predictor.
2 x test met een streep,maar werd gewoon daarna ongesteld.
maand later had ik nog 1 test van de kruidvat,die gaf lichte streep aan,toen heb ik die digitaal weken van cb gehaald die gaf toen aan 1-2 weken zwanger.
misschien nog even wachten paar dagen.
misschien moet die hcg nog stijgen.
succes.
gr marjan

ik heb net een echo gehad,was niets op te zien,wel een dikke slijmlaag.Maar verder noppes.Moest gelijk bloed prikken en vanmiddag krijg ik de uitslag,ben zo benieuwdddddddd

Jammer dat het toch niet raak was. Volgende keer maar geen predictortesten meer, ik hoor het vaker dat die vals positief geven! Kruidvattesten heb ik nog geen slechte dingen van gehoord, en zijn een stuk goedkoper ook. En gevoelig, testte bij mij al positief vijf dagen voor menstruatie verwacht werd.

ja dank je wel,ik ga zeker geen predictor testen meer kopen,maar nu eerst maar eens ongesteld worden zit nu op dag 42 van me cyclus en me borsten staan op springen,heel de zijkant is helemaal hart en doen super pijn

Terug
Bovenaan