Ben ik zwanger ? (Twijfel heel erg)

ik gebruik zelf geen pil of de prikpil (eigenlijk helemaal niks)
me cyclus is 28 dagen!ik werdt elke keer op de zelfde dag dat ik moest worden ongesteld

Oke dat zou inderdaad dan wel heftig overtijd zijn, mag ik vragen waarom je niet eerder hebt getest? Het lijkt me nu hoe dan ook verstandig om je te melden bij een verloskundige of bij de huisarts om een bloedtest te vragen. Dan kun je daarna naar een verloskundige en als je niet zwanger blijkt te zijn kunnen ze misschien met je verder kijken, is hoe dan ook wel vreemd. Ik hoop natuurlijk voor je dat je wel gewoon zwanger bent ☺️

ik heb niet eerder getest omdat ik dacht dat ik natuurlijk later ongesteld zou worden maar heb geen last van symptomen wat ik normaal voel bij een menstruatie vandaar dat ik pas dacht van ik wacht het af want het kan toch zijn dat ik dan ongesteld wordt , maar nee nog steeds niet ongesteld en toen ben ik gewoon gaan testen ! En ik ga maandag zeker de verloskundige bellen ! 

Ik zie als ik heel eerlijk ben geen streepje (maar dat kan ook aan mijn scherminstellingen liggen... in het echt is het toch altijd anders). Als je 3 maanden zwanger zou zijn, is je HCG-waarde tussen de 13.300 - 255.00, terwijl hij > 25 moet zijn voor een positieve zwangerschapstest. Met andere woorden, dan zou je echt wel een streepje zien... Heb je tussendoor nog onveilige seks gehad? En zou je dus minder lang zwanger kunnen zijn? 
Je zou eerst nog even een andere test kunnen proberen. En anders toch even de huisarts bellen, dan krijg je het meeste zekerheid. 

Nog een gedachte, zou je een miskraam kunnen hebben gehad? Dat zou verklaren waarom je een heel licht streepje hebt dat niet oploopt. Bij de meeste vrouwen is het HCG 4-6 weken na de miskraam wel uit het lichaam, maar het kan langer duren... Zou ook verklaren waarom je niet ongesteld wordt, want zo lang je nog HCG in het bloed hebt, heb je geen eisprong en dus geen cyclus. 
Ook dit kun je trouwens het beste via de huisarts laten controleren. Het zijn alleen maar speculaties.  

Er lijkt een heeeeel licht streepje te staan. Normaal gesproken zou ik zeggen dat een streep een streep is, maar voor 3 maanden overtijd is dit wel heel onduidelijk. Kwam dat streepje wel binnen afleestijd? Ik zou bij de huisarts je verhaal neerleggen en even bloed laten prikken. Succes!

Terug
Bovenaan