Zelfs bij teenmom zijn ze geen 14 maar vaak 16 tot 18.meid ik was zelf een hele jonge moeder toen ik mijn zoon kreeg (geen 14 maar net 18) je weet niet wat je jezelf op je hals haalt, het lijkt allemaal leuk, en je denkt aan het heerlijke gezinnetje samen met je vriend, dit is helaas niet de realiteit.er moet geld zijn, je moet nacht naar nacht je bed uit, de hele wereld zal over je oordelen, je vriend en jij krijgen ruzie, want een baby legt op die leeftijd druk op je relatie. Je gaat je eenzaam voelen, als je vriendinnen gaan naar school studeren, leuke feestjes etc, jij zit alleen thuis, met je baby. Zo kan ik nog wel even doorgaan, ik wil niet lelijk doen, maar alsjeblieft romantiseer het niet, het is ook niet eerlijk voor zon kindje, want die gaat de prijs betalen, omdat je nog te jong bent om al die dingen aan te kunnen en gelukkig te zijn tegelijkertijd.als je echt zon enorme kinderwens hebt, misschien moet je dan meer bedenken dat je misschien ook dol bent op kinderen en babys? En misschien in die kant kan gaan studeren? Of dat je misschien een leegte hebt in je leven, en je moet gaan kijken wat dat is en hoe je eraan kan werken. Mocht je kinderwens toch aanhouden, zou ik lekker wachten tot je minimaal 18 bent, is ook praktisch gezien veel makkelijker.nou succes en sorry voor me preek, wel hoop ik dat het je aan het denken zet.groetjes (mamavan3)