Ben ik zwanger?

Ik zie ook een licht streepje! En een streep is een streep! Gefeliciteerd :) 
Wss als je over 2 dagen nog eens test is je streep een stuk donkerder :) 
 
Ik kan het gewoon niet geloven!!! Ik wil zo ontzettend blij zijn maar ik ben zo bang dat ik mijzelf teleurstel!! Komende dagen ga ik door met testen maar stiekem heeft mijn hart vanavond al heel wat sprongetjes gemaakt ?
 
Als ik nu op de test kijk is de streep echt bijna weg, nog een opgedroogd minimaal streepje zichtbaar. Waarom moet een mens zo twijfelen.. En dat terwijl ik het al anderhalve week 'voel' terwijl ik 0.0 symptomen heb.. lastig! 
 
Waarom blijven testen? Ik snap dat nooit zo goed.  Je ben gewoon zwanger hoor:) zo lang je geen heftige krampen of bloedverlies krijgt maak je jezelf alleen maar onzeker. Gefeliciteerd en geniet ervan! 
 
Vanmorgen maar clearblue halen? Mij gaf dat echt zekerheid (al ebte dat ook weer na een paar dagen weg haha).
Had ook de drang om te blijven testen maar heb dat na 2 clearbluetesten niet meer gedaan. Mijzelf steeds maar overtuigd dat het zonder slechte signalen wel goed zou moeten zitten 
 
Ik moest helaas al vroeg beginnen met werken dus nog geen tijd voor gehad! Ik ga de clearblue straks uit mijn werk gelijk halen! Zou het liefst vanmiddag al willen testen het woordje zwanger willen zien, ik kan denk ik niet wachten tot morgenvroeg! Ik ben er zenuwachtig van halleee ??
 
Terug
Bovenaan