Ben ik zwanger?

Gefeliciteerd Cheeba!

Mooi zeg!! wou wel dat ik eens een goede test kreeg.

Ben nu 24 dagen overtijd! ik had wel 2 testen van clearblue die gaven nog een lichtere streep dan die jij had. Heb ook getest met die van kruidvat 2 voor 4.99 maar daar kwam niks op te staan!

En ben nog steeds niet ongi! ga vrijdag weer testen ben benieuwd hoop dat ik ook een positieve test heb anders snap ik er niks van!!!

Hoi emma,

Ik hoop het voor je meid! Hier ook (minder) goed nieuws..  Ik ben bij de dokter geweest die me gelijk doorstuurde naar de verloskundige dus kon gelijk een echo laten maken om te kijken hoe ver ik was. Helaas was er niks te zien geen vruchtzak of kindje, ik weet nu niet wat ik hiermee aan moet ik denk het ergste  Moet over 2 weken terug komen. Kan dat normaal zijn dat je nog niks ziet?

O nee dat is wel minder nieuws,heb er zelf geen ervaring mee dus kan je niet helpen maar wil je alvast succes wensen want voor het zelfde geld kan het wel zijn dat je het nog niet ziet en ben ja alsnog zwanger,ik hoop het voor jou,de dames hier zullen je zeker kunnen helpen hoor.
Liefs orchi

Hey Sandra,

Ik heb in een zwangerschapsboek gelezen dat je als je een echo laat maken als je net een paar weken zwanger bent, er nog niks te zien valt.... Heeft de huisarts je niet bloed laten prikken verder? Toen ik dacht dat ik zwanger was, moest ik alleen bloed laten prikken op hcg. (was overigens negatief)
Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar ik vond de uitslag van de test toch ook wel vrij duidelijk positief hoor     Vreselijk he, die onduidelijkheid....
Hopelijk komt er toch snel duidelijk  positief nieuws voor je!

Liefs, Mirjam

Terug
Bovenaan