Ben ik zwanger?

Cb zegt niet zwanger helaaaas. 
Waarom ik dat zo ontzettend laat ben is mij een raadsel?! Mijn cyclus zit tussen de 28 en 30 dagen.
Zit nu op dag 35?! Echt gek

De maand voordat ik zwanger raakte heb ik een volledige maandcyclus over geslagen. Compleet onduidelijk waarom, maar de maand erop wel volgens het ritme van als ik die maand ervoor wel ongesteld zou zijn geworden mijn periode en toen zwanger.
Het leven is gewoon even raar als onze hormonen.
Vertrouw je het niet kun je altijd contact opnemen met je huisarts of over een dag of twee nog een test doen in de ochtend

Mogelijk is het heel vroeg al mis gegaan. Ik heb dit 2x mee gemaakt. Positieve test op de NOD, duidelijk streepje maar geen knaller. De dagen erna werd het streepje elke dag lichter ipv beter. Na een dag of 5/6 werd ik alsnog ongesteld. Bleek dus wel een innesteling te zijn geweest, maar al heel snel mis te zijn gegaan. 1x was ik flink ziek en had ibuprofen gebruikt, zou nog kunnen dat dat invloed heeft gehad. Heb niet heel snel daarna een goede zwangerschap gehad en nu 2 kindjes dus het is stom, maar komt vast goed!

Ik zou toch over 2 a 3 dagen nog eens een test doen . Clearblue is minder gevoelig dan andere testen vaak.
Bij mij was die 2 dagen na m  nod nog vrij licht en ook niet veel donkerder geworden toen en toch loopt  er een kleine rond.
Ik ga voor je duimen 

[quote quote=10471585]Ik zou toch over 2 a 3 dagen nog eens een test doen . Clearblue is minder gevoelig dan andere testen vaak.
Bij mij was die 2 dagen na m  nod nog vrij licht en ook niet veel donkerder geworden toen en toch loopt  er een kleine rond.
Ik ga voor je duimen [/quote]

Ik denk dat ze digitale heeft gebruikt en bij mij gaf die bij de 2e al heel vroeg aan dat ik zwanger was. Maar liefst 9 dagen voor tijd. Dus denk dat het deze maand niet gelukt is. Ik weet niet of je ingeënt bent tegen corona want hoor heel veel dames die nu erg onregelmatig zijn sinds vaccinatie. Dat kan dus ook nog

Bedankt voor al jullie reacties.
Ben niet ingeënt, dus dat is het niet.
Ontpillen ofzo ook niet want ben al 3 jaar niet meer aan de pil.
Ik had idd de digitale gebruikt.. 
Nou spannend, ik wacht het maar af dan

Ik had met mijn dochter (17 jaar geleden) 1 week na nod een hele lichte streep met de Kruidvat test , dus alles in als je een late innesteling hebt gehad .
maar ik kan de streep niet echt goed zien , het is net alsof de test links donker wit is en rechts wit. ??‍♀️ 

ik zou zeggen , morgenvroeg even opnieuw testen 

Terug
Bovenaan