ben ik zwanger???

Het is idd te vroeg om een test te doen, wacht het nog een paar dagen af. Ik hoop het echt voor je. Liefs Ellen

hoi hoi,
bedankt dat jullie zo meeleven!!!!
het is nu maandag avond en gaan zo naar bed en hopen dat we morgen wakker worden en nog niet ongesteld zijn we wachten maar weer rustig af..

xxx

hallo,

Het is inmiddels woensdag avond en dat betekent 3 dagen over tijd!!!
Heb maar weer een nieuwe test gehaald en die gaan we morgen maar eens proberen met ochtend urine misschien dat ie dan wel positief is? Wantik hoor nu van lle kanten je kan het beter met ochtend urine doen????/

quote: kapster23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-08-2006 20:46:20'));

hallo,

Het is inmiddels woensdag avond en dat betekent 3 dagen over tijd!!!
Heb maar weer een nieuwe test gehaald en die gaan we morgen maar eens proberen met ochtend urine misschien dat ie dan wel positief is? Wantik hoor nu van lle kanten je kan het beter met ochtend urine doen????/

inderdaad, in ochtendurine zitten meer afvalstoffen en als je hcg in je urine hebt, dan is de kas daarop het grootst in de ochtend.

Succes met testen!

hoeveel agen moet je an ongeveer wachten voor dat je de test doet? ik ben morgen 4 dg
over tijd of is dat nog te vroeg?

Hoi, Ik heb de test gedaan toen ik 3 dagen overtijd was. Wel met de ochtend urine. Succes, en laat het weten he.   Ik duim voor je    Liefs Ellen

goedemorgen,

vanmorgen een test gedaan met ochtendurine maar helaas weer negatief!!!!!!
maar nog steeds niet ongesteld we wachten maar rustig af anders volgende week maar een bezoekje aan de h.a brengen...

wat frustrerend weer negatief. Misschien denk je er teveel aan, ben je er teveel mee bezig, dat daarom je ongesteldheid uitblijft?

Hopelijk volgende week wel ongesteld of anders een positieve test

Groetjes Claudia
25 wkn & 3 dgn

Terug
Bovenaan