Ben je al 30 weken zwanger?

ow, ik hoef niet perse dikker te worden hoor :p
Vind het gewoon grappig hoe mensen erop reageren...
heb zelf af en toe het gevoel dat de hele wereld het inmiddels wel moet kunnen zien, maar kennelijk
lijkt mijn buik van boven af een stuk groter dan van voren ;)

wel grappig hoe verschillend het dus kennelijk bij mensen is...

Liefs,

T

bij mij is het beide.
ik heb echt wel een flinke buik! een echte zwangerschapsbuik....
de meeste schrikken als ik zeg dat ik 30 weken ben... ooooh is het er wel 1?

maar van de week zei een vrouwke na een heel gesprek.... oooh ben je zwanger??????????
uhm duhhhhhhhhhhhhhhh

Herkenbaar, al heb ik al een dikkere buik dan mijn moeder en zus ooit hadden tijdens hun zwangerschappen.
Een week geleden kwam ineens een buurman er achter dat we papa en mama gaan worden :), helemaal verbaasd.
Maar ik vind het niet zo erg, scheelt een hoop gesjouw :)!!

Liefs

Ik heb (denk ik) een gemiddelde buik. Maar waar ik zo verbaasd over ben is de reactie van anderen.

Van 'zo hee, jij groeit hard' tot 'hoe zwaar ben je nu?'. Ineens worden vragen gesteld waar normaal gesproken een soort taboe op heerst. Ik heb wel eens het idee dat ik een publiekelijk voorwerp ben geworden. Iedereen mag wat vinden en zeggen over me! Ik vind het wel leuk, maar ik had niet verwacht dat mensen zo schaamteloos kunnen roepen!

Het is leuk om te horen wat de reacties zijn die jullie krijgen!

Het 'ongevraagd' aan mijn buik zitten ken ik gelukkig niet. Soms vragen ze het wel eens, maar ik krijg niet zomaar een hand op mijn buik. Zo kan ik tenminste aangeven of ik het wel of niet wil.

Nou Liselotte, dan kunnen wij elkaar een hand schudden.

Ik heb al zo'n bolle buik dat ook aan mij iedereen vraagt of ik er al bijna ben en of ik zeker weet dat het er maar 1 is haha!! Af en toe best vervelend, maar ach.... zolang ik er maar van kan genieten.

Terug
Bovenaan