Sinds een half jaar ben ik moeder en ben ik hartstikke trots op mijn kleine meisje. Opvallend is dat heel veel zgn vriendinnen ineens wegvallen, ik begrijp er niets van. Het klikt niet meer of er wordt beloofd langs te komen maar komen, ... ho maar, of heeft het druk vanwege haar eigen kind ... etc. Ik vraag me af hoe dit kan, ben ik zo erg veranderd nu ik moeder ben?
Als ik om me heen kijk dan heeft iedereen het ook maar druk, druk, druk. Ik heb het ook wel drukker maar ben altijd bereid om tijd te maken voor een vriendin.
Is het jaloezie omdat ik thuisblijfmoeder ben? Ik ben heel blij dat ik me dit kan permitteren en kan genieten van mijn kleine meid. Voor wie is dit herkenbaar?
Groetjes Esther
Als ik om me heen kijk dan heeft iedereen het ook maar druk, druk, druk. Ik heb het ook wel drukker maar ben altijd bereid om tijd te maken voor een vriendin.
Is het jaloezie omdat ik thuisblijfmoeder ben? Ik ben heel blij dat ik me dit kan permitteren en kan genieten van mijn kleine meid. Voor wie is dit herkenbaar?
Groetjes Esther