Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ben jij toevallig zwanger geweest met overgewicht en viel toen heel veel af tijdens de zwangerschap
Helaas kan ik je geen antwoord geven. Ben nooit zwanger geweest en heb zelf geen overgewicht. Ken zelf verder geen mensen die heel veel zijn afgevallen tijdens de zwangerschap. Wel een vriendin die een kg of 5 afviel. Hoor wel wel eens dat vrouwen doordat ze borstvoeding geven wel afvallen. Hopelijk krijg je meer reacties waar je wat meer aan hebt, maar wil je in ieder geval heel veel succes wensen.
Zelf ben ik ook heel benieuwd naar jou vraag. Heb zelf een BMI van 34.6. En deze week begin ik aan mijn kinderwens. Maar oook aan Weight watchers. Vandaag naar die dietiste geweest en kon gewoon weight watchers blijven volgen tijdens de zwangerschap. Met wat extra points als ik verder ben in de zwangerschap. Vanaf vandaag ga ik foluimzuur nemen. Heb vandaag nog mijn menstruatie, morgen laaste dan van mijn periode. Spannend ben benieuwd hoe lang het duurt voor dat het raak is.
hoi dames,
ik woog 96 kg toen ik zwanger raakte en woog na de bevalling 98.... tijdens de bv ben ik 6 kg aangekomen zonder te snoepen ofzo... jammergenoeg vals niet iedereen af tijdens de bv....
Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik heb een beetje overgewicht (1,60 m en bijna 80 kilo) en ik ben sinds ik zwanger ben al 4 kilo afgevallen. Niet omdat ik extreem misselijk ben ofzo, ik eet echt nog gewoon zoals ik normaal deed, alleen veel vaker op de dag kleinere porties (ook ivm lage bloeddruk) Normaal zou ik hier toch van aankomen lijk me...Het snoepen is ook wel iets meer geworden...
Dus waarom ik nu afval is me niet helemaal duidelijk Maar goed ik ben nu pas 14 weken dus weet niet wat de rest van de zwangerschap nog brengen gaat!
ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waarom je het wilt weten??
er zijn idd vrouwen bij die tijdens de zwangerschap afvallen maar dat zijn er doorgaans niet veel.
aankomen is ook heel normaal en geloof zelfs dat 13 kilo het gemiddelde is.
ik ben zwanger geraakt MET overgewicht en was na de zwangerschap iets afgevallen (zoals de meeste wel afvallen want je ben wel wat gewicht krijg he hahaha)
maar een zwangerschap is dus GEEN wondermiddel om af te vallen
Ik wil het graag weten omdat ik veel overgewicht hebt en toch graag zwanger wilt worden, mijn lichaam kan het alleen niet aan om nog meer dan 10 kg aan te komen zegmaar. Ik eet nu heel gezond en probeer genoeg te bewegen. Ook is het soms frustrerend dat als er weer kilo's bijkomen er straks nog meer af moet zegmaar. Wachten en eerst afvallen kan ook niet i.v.m. mijn leeftijd.
Ik hoor veel om mij heen dat als je overgewicht hebt je dan nooit meer kan aankomen dan 7-10 kilo en je daarna weer op je gewicht bent als daarvoor of zelfs in sommige gevallen nog meer. Daarom wil ik het graag weten. Ik ben altijd slank geweest en door ziekte 20 kg aangekomen en dat is er niet meer afgegaan, ik dacht na het stoppen met de pil dat ik wel wat zou afvallen, maar ik kwam zelfs aan! Maarja ik ga er gewoon voor! Iemand ervaring met overgewicht en zwanger zijn aub reageren...