Ben me naar geschrokken, herkenning?

Hoihoi,

Ik ben idd IC verpleegkundige, maar voor volwassenen.................weet wel dat dit soort dingen kunnen bij jonge kids maar waar het vandaan komt.............ik heb niet zoveel verstand van jonge kindjes...........sorry!
Ik kan wel zeggen, ga eens googlen maar daar kom je ook hele nare dingen tegen.........dus misschien moet je dat maar niet doen en gewoon eens een goed gesprek met je huisarts/kinderarts aanvragen. Bij de kinderarts kom je niet zo maar terecht, dan moet je echt een verwijsbrief hebben volgens mij.
Ik heb wel gehoord dat kindjes dit kunnen krijgen bij erge kou, maar janneke was gewoon binnen en reef zat in de maxicosi............het kan inderdaad een lichte vorm van epilepsie zijn, even een kortsluiting in de hersentjes...........maar ja, zo kan je blijven gissen.
Nogmaals ik zou je aanraden naar je huisarts te gaan, al is het maar voor je eigen rust want kan me voorstellen dat je geen seconde meer rustig zit.........
Enneh.........die beeldbabyfoon is echt geweldig hoor, tuurlijk moet je zelf ook slapen maar ik vind heerlijk om gewoon op de bank te zitten en haar af en toe eens zien te bewegen in haar slaap...........

Sterkte en nogmaals, geef janneke en reef maar een dikke kus!!!

Liefs Rimke

Hoi

Pff ik zou ook in paniek raken hoor, snap je helemaal!
Hoe gaat het nu met haar?
Is het nog teruggekomen?

Celeno is ook al een paar dagen erg benauwd, dat vond ik ook al een beetje eng.
Vandaag naar de huisarts geweest en het was toch niet helemaal goed.
Hij heeft nu een inhalator en dan donderdag weer terug(tenzij het erger wordt dan meteen).
Het kan ook het RS virus zijn, maar daar kunnen ze verder weinig aan doen.

Beterschap!
xx

Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu geen rust meer hebt.
Mijn zoontje ligt op een matje wat zijn ademhaling registreerd. Door de slechte start die hij bij de bevalling had kon ik ook geen rust krijgen als hij lag te slapen. Nu hij op het matje ligt heb ik echt de rust dat het goed gaat want het alarm gaat af zodra hij stopt met ademen of als de ademhaling sterk daalt. Heb er ook al negatieve verhalen over gehoord, maar voor mij is het perfect. Als je babysense googelt kom je het vanzelf tegen.

Groetjes,
Jolande

Ik zal Janneke een kus geven van je Rimke...lief van je..
Patries, ze heeft het gelukkig niet meer gehad,  ik zit onderhand gewoon te wachten tot ze het weer krijgt. Naar hoor. Hopen dat deze overbezorgdheid ook weer wat gaat verdwijnen.
Ze is gewoon vrolijk, een lekker kleurtje, ietsje pietsje verkouden.  
Vervelend dat Celeno benauwd is. Je bent altijd bezord hoor, als er iets met je kindje is.
Hopen dat hij snel weer opknapt!

Aan zo'n matje heb ik ook zitten denken, maar als hij dan weer vals alarm geeft, schrik je je ook weer te pletter, lijkt mij. Of is dat jou nog niet overkomen?
Ik zit nog aan zo'n beeldbabyfoon te denken. Maar die zijn ook aardig prijzig...

x Marina

Bij ons heeft hij één keer alarm gegeven toen meneer naar boven was gewipt. Vanaf dat moment is hij op twee matjes gaan liggen (het moet ook vanaf 3 maanden op 2 maar dat hadden we niet gedaan). Met zo'n beeldbabyfoon heb ik verder geen ervaring. Ik hoorde al wel dat je op moet letten dat je dan niet steeds op dat schermpje gaat zitten kijken. Je moet echt doen waar je zelf het meeste rust bij hebt.
Succes!

Ja kan me voorstellen dat je er gewoon op zit te wachten, maar misschien blijft het wel bij een keer.
Die overbezorgdheid wordt vanzelf weer minder!

Celeno is ondanks dat hij benauwd is gewoon lekker vrolijk, dus daar zijn we erg blij mee dat hij er zelf niet zoveel last van heeft.

xx

och meid, wat zal jij geschrokken zijn!

Ik heb er gelukkig geen ervaring mee. Ook niet met een beeldbabyfoon. Maar dat lijkt me wel een prettig ding. Ook als ze ouder worden is het wel eens handig om mee te kunnen kijken, zonder dat ze jou opmerken! Bij mijn dochter ( nu 2 jaar) hoorden we af en toe geluiden uit d'r kamertje komen die ons erg nieuwsgierig maakten naar wat ze aan het doen was. Misschien via Marktplaats?

Ik duim voor je dat 't niet terug komt!

Hej!

jeetje wat akelig, ik zou absoluut ook in paniek geraakt zijn en 112 gebeld hebben. Beter een keer teveel dan net 1 te weinig. Ik zou zelf wel een bloedtestje of zoiets willen laten doen. Inderdaad zit je gewoon te wachten tot het weer gebeurt he. Gesprekje met de huisarts zou ik ook willen, gewoon om te snappen wat er gebeurd zou kunnen zijn. Gelukkig voelt ze zich nu weer ok en jij ook?? Liefs Pippi

Terug
Bovenaan