ben mezelf niet...

even van me afpraten...sinds een kleine 2 weken heb ik pijn in mn onderbuik. dag in, dag uit. t begon met alleen de onderkant, nu doen ook de zijkanten zeer en heb ik pijn in mn onderrug. mn borsten vinden t ook leuk om s nachts t feestje mee te vieren...vooral 's nachts, goed voor je nachtrust> NOT. als hoogte- cq dieptepunt gisteravond ineens, zomaar uit t niets, een huilbui, wat is er toch met me aan de hand? ik ken mezelf zo niet, normaal ben ik stoer :) en wil ik van alles doen, nu wil ik alleen maar op de bank zitten en wat lezen (doe ik niet, ik loop gewoon door maar t voelt niet goed) goh, wat zit ik mezelf in de weg zeg!

hoi nijntje,

ik kan helaas uit je verhaal niet opmaken of je overtijd bent of niet???

heb je getest? is deze negatief en nog geen ongi te ontdekken??

ook al zo'n machteloos gevoel dus.....zucht.....klote is dat zeg!!

xx kimpansee

hi Kimpansee!

als t goed is, dan moet ik dit weekend ongesteld worden. kan ook een week later zijn, volgens mij was mn eisprong deze maand later dan normaal, maar dat weet ik niet zeker. als ik ongesteld moet worden heb ik nooit ergens last van (behalve van buikpijn dan natuurlijk)
een collegaatje van me komt net vertellen dat ze zwanger is, en wat dr "klachten"zijn. Moe, veel rauwkost en fruit eten omdat ze daar ineens veel meer trek in heeft...dan denk ik ineens "waah, dat heb ik ook!". ik word lekker heen en weer geslingerd tussen gevoel en verstand, moet me maar weer eens op mn werk gaan storten denk ik, dan heb ik tenminste afleiding :)
heb jij dat gevoel ook, Kimpansee?

hoi nijntje,

ik ben nu in ronde 12 bezig, maar moet bekennen dat ik dat in het begin ook had. nu bewust niet meer omdat ik mezelf anders helemaal gek maak.

ik vind dat iedereen op dit forum zoveel andere dingen voelt, dat je niet kunt zeggen: als je dit en dit voelt ben je zwanger...

iedereen heeft andere kwaaltjes en voelt andere dingen. en dan krijg je net als wat jij zegt: dat voel ik ook!!!

je krijgt dan vaak hoop, en ik hoop dat het bij jou ook echt zo is, maar ik heb ervaren dat wat bij de 1 een echte zwangerschapskwaal is bij de ander absoluut niet zo hoeft te zijn.....de teleurstelling is dan zo groot.....

welke ronde ben jij bezig....
laat je nog wat horen?

xx kimpansee

he Kimpansee,

ik ben eind maart gestopt met de pil, eigenlijk vrij kort bezig dus. de eerste maand voelde ik net zoals jij zegt van alles, daarna was t rustig, dit is weer voor t eerst. we wachten wel een weekje af, ik hou je op de hoogte! x Nijn

Hoi allebei,

Ik heb me mezelf ook een heleboel wijs laten maken maar ben niet zwanger. Ik had me voorgenomen om er niet meer zo meer bezig te zijn maar ik blijf ook vanalles voelen (terwijl ik 21 dagen geleden pas ongi was dus het KAN niet eens). Ik hoop voor jou dat het wel zo is en alleen een test kan je zekerheid geven. Ik hoop het voor je Nijntje, ga je dit weekend testen?

Liefs Po

hi Po,

ik ben er normaal gesproken ook niet zoveel mee bezig hoor, ik voel me alleen de afgelopen 2 weken HEEL anders dan normaal, die buikpijn is erg aanwezig waardoor ik er bij alles mee geconfronteerd word...hoop dat t snel weg is!
ik ga op zn vroegst niet aankomend weekend, maar dat weekend erop testen. maar ik ga ervan uit dat ik gewoon ongesteld word hoor, dan kan t alleen maar meevallen ;-)

Terug
Bovenaan