ben mezelf niet...

Ik wilde toch effe reageren, wat jij beschrijft is PRECIES wat ik met Al (ondertussen 6) zwangerschappen heb gevoeld in de eerste 2 weken na de bevruchting...dus : Ik duim voor je, maar ben voor 99% zeker dat je zwanger bent !!
xxx Anne

hoi Anne,

brr, jij maakt t nu wel even extra spannend! probeer ik mn hoofd koel te houden...;-)
nou ja, we wachten t weekend maar even af. t zou wel heel mooi zijn, zo lang zijn we nog niet bezig, ik was ervan uit gegaan dat t wel een jaar zou duren eer ik zwanger zou raken! maar goed, wie weet word ik wel gewoon ongi.

ik hou jullie op de hoogte!

hi meiden, dank voor jullie reacties! inmiddels ben ik vanmorgen zwaar chagrijnig opgestaan na weer een nacht gefeest in mn buik. ik heb zojuist de dokter gebeld en moet om 10.20 uur langskomen. ik werd erg zenuwachtig na dat telefoongesprek, ik had alles uitgelegd en hij antwoordde "ik zit helemaal vol vandaag, maar wil je absoluut zien en even je buik voelen" duimen jullie? x Nijn

Jeetje, Nijn, spannend zeg. Ik hoop voor je dat alles te maken heeft gehad met mooi nieuws. Inmiddels ben je als het goed is heen geweest, laat je het even weten? Ik leef met je mee...

Groetejs Marianne

ja hoor, hier ben ik weer. de huisarts zei dat ik last heb van een spastische dikke darm...daar komt de rug- en buikpijn van. mn gespannen borsten, trek in fruit en stemmingswisselingen kon ie niet plaatsen, "ja, t kan zijn dat je ook nog eens zwanger bent". ik wacht wel even af, als mn cyclus me niet in de steek laat wordt in komend weekend ongesteld. na t weekend vast meer nieuws :) prettig weekend allemaal!

Terug
Bovenaan