ben nog jong,maar wil graag zwanger worden

A

Anoniem

Guest
hey meiden

ben nog maar 21 en mijn vriend 28.wij willen heel graag een kindje en gaan voor de eerste ronde.als ik het er met mensen in mijn omgeving erover heb,dan zegt iedereen dat ik nog veel te jong ben en dat het niet verstandig is.maar als het gewenst is dan is het toch juist fijn?
wijn zijn nu 5 jaar bij elkaar en wonen samen.op dit moment zijn wij erg gelukkig en willen dit bekronen met een kindje.
is dit dan zo raar?

liefs kimberley.

hoi

Ik was zelf ook 21 toen voor de eerste keer zwanger waren helaas is die zwangerschap afgebroken toen ,daarna heb ik toch nog een dochtertje gekregen toen ik 22 was en ben 23 en we gaan nu voor de volgende aan de slag.Mijn man is tien jaar ouder dus we hadden zoiets van we wachten niet te lang en   iedereen van de familie vond het leuk en hadden het al verwacht ,dus ik zou me nix aan trekken van de omgeving en gewoon doen waar jullie zelf achter staan.heel veel succes ermee he groetjes wendy

Hoi!

Ik vind je niet te jong. Als je bewust de keuze maakt om een kindje is dat in mijn ogen een teken dat je er allebei aan toe ben. In een warmer nest kan jullie kindje dus niet terecht komen.
Zelf was ik net 20 toen ik trouwde, heb ik ook veel negatieve reacties op gehad.
2 mnd later was ik zwanger, bewust voor gekozen. Heb ik ook veel negatieve reacties op gehad. Vrienden die beweerden dat ik mijn leven vergooide! Ik ben er ook veel vrienden door kwijt geraakt, maar achteraf denk ik dat die vriendschappen niet veel voorstelden. Ook bouw je veel nieuwe contacten op door bijv dit forum of de zwangerschapsgym. Dat is dan weer erg leuk omdat je allemaal met hetzelfde bezig bent.
Mijn schoonmoeder had enorme twijfels, maar is daar nu helemaal van terug gekomen. In mei word ik 22 en ons zoontje is nu ruim 9mnd. Wij zijn op en top gelukkig met zn 3tjes! Maar we zouden het voor Luca fijn vinden als er nog een broertje of zusje bij zou komen, hij vind andere kindjes helemaal het einde!
Dus nu zitten we weer hier, in de hoop dat we snel kunnen vertellen dat we nog een "grote fout" hebben gemaakt en dat ik weer zwanger ben.

als je je hart wil luchten via msn mag je me toevoegen.
larisjuhxxx@hotmail.com (dit geld voor iedereen hoor!!)

groetjes Larissa

Hoi Kimberly,

Ik vind je ook niks te jong hoor. Ik was zelf 20 toen ik zwanger was van mijn zoontje, en wij hebben gelukkig alleen maar positieve reacties gehad. De opa en oma's waren helemaal dolgelukkig. Ik ben nu 22 en  nu 12 weken  zwanger van de tweede. Je weet wanneer je er zelf klaar voor bent, een ander kan hier niet over oordelen.

Veel liefs Cares

Ik ben zelf 29 en 10 weken zwanger van de 1e. Vriendinnen van mij zijn ook rond hun 22e moeder geworden. Zelf wou ik altijd voor mijn 25e maar ja, zoiets kun je niet voorspellen. Ik ben zelf achteraf  heel blij dat ze niet zo vroeg zijn gekomen, ben er nu ook echt klaar voor. (in hoeverre je er klaar voor kunt zijn)
Ieder doet dit met zijn eigen gevoel en als jij er klaar voor bent is dat alleen maar mooi. Ik hoop voor je dat je snel zwanger raakt!! Hou ons op de hoogte.

Suus

hey hey!!

Ook ik vind je niet te jong, je bent zo jong als hoe je je zelf voel! :)
Zelf ben ik ook 22 en proberen mijn vriend en ik zwanger te raken.
Ik ken dat wel dat mensen het te jong vinden en dit ook tegen je zeggen. maar ze weten het niet.. ze weten niet wat jullie voelen zoiets kan je niet uitleggen tis een gevoel..
Op een gegegeven moment komt er een soort van verlangen naar een baby en dat heb jij nu ook, geniet ervan!!

Liefs Inanna xxx

hey meiden!

ik ben zo blij met jullie reacties.ben er een stuk geruster op..wel spannend allemaal hoor.heb ook eenpaar catalogi bestelt.lekker wegzwijmelen.
nou ik ga lekker van het weer genieten.tot vanavond!

liefs kimberley.

het is helemaal niet raar, jullie moeten gewoon je hart volgen!
ik ben 22 jaar en zit ook veel te dromen over een kindje.
Mijn vriend kan ook niet wachten tot onze tijd aanbreekt.
Toch besloten wij wel om nog een jaartje te wachten
want dan hebben we net iets meer bij elkaar gespaard
eerst gaan we dan trouwen en dan hopen dat onze wens vervult mag worden.
Maar voor nu eerst lees ik lekker met iedereen mee..
Als je er voor wilt gaan en het is allemaal mogelijk moet er niets zijn wat jullie tegen gaat houden.
groetjes..

Terug
Bovenaan