ben nog jong,maar wil graag zwanger worden

Hoi kimberly, leeftijd zegt niets hoor meid.
Sommige zijn al vroeg volwassen en andere zijn dat met hun veertig nog niet.
Laat je door niets tegenhouden en volg je eigen gevoel dan zit het meestal wel goed.
Veel succes met zwanger worden.
Gr liselotte

Hey.

Meid je bent zo oud als je je voelt hoor.
Als jullie toe zijn aan kinderen dan moeten jullie dat doen, een ander kan jullie niet vertellen waarneer dat moment komt. De een is daar gewoon eerder klaar voor dan de ander en bij jullie is dat moment nu al gekomen.
Je moet maar zo denken, vroeger kregen ze ook al heel jong kinderen en dan soms nog wel 12 achter elkaar. Toen kon dat toch ook, waarom nu niet?
Het lijkt me heerlijk om zo jong moeder te zijn.
Ik ben nu 33 en we hebben een dochter van 3 jaar en zijn dus bezig voor een 2e wondertje. Vind vanwege mijn leeftijd dat het wel eens opschieten mag, maar ja helaas heb je daar niks over te zeggen he.
Geniet van deze spannende tijd en laat je niet op je kop zitten door wat de omgeving ervan zegt.

Groeten van Miena.

ik krijg soms ook wel es comentaar van mensen omdat ik 18 ben en me vriend 29 en dan zeggen ze het had je vader wel kunnen zijn maar als je zo rekent dan denkt iemand van 11 jaar toch nog niet aan kinderen haha en ik vind als je gelukkig met elkaar bent moet je er gewoon voor gaan en als je jong bent en al kinderen wilt ja dan zit er misschien iets in je waardoor je je al volwassener voelt als een andere denkt ik

ik en me vriend zijn ook bezig met onze eerste kindje en we zijn nu voor de 2de ronde dus ik hoop dat ik snel zwanger ben

en ik trek me niks aan van de rest wat die te zeggen hebben

Groetjes marina

hoi , ik was 18 toen ik mijn eerste kindje kreeg( zelf voor gekozen)!! helaas mis gegaan bij een zwangerschap van 23 weken!! ik was daarna weer snel zwanger en nu heb ik een dochtertje van 4,5 jaar en we zijn nu bezig voor een tweede(derde) ik zit nu in ronde 23 , en ik ben nu 24 jaar ,
ik vind, je voelt zelf of je er aan toe bent mijn man is ook 32 en ik 24 dus we schelen ook wat jaartjes maar we merken er helemaal niks van, ook niet met ons dochtertje dat ik kinderlijk ben ofzo wat sommige mensen durven te beweren!! die 80 waren toen ze kinderen kregen( ha ha )   !! meid je moet doen wat je vriend en jij zelf willen en schijt aan de rest hebben!!!!

veel liefs wendy

hoi depri

ik heb ook schijt aan de rest  Me vriend zijn  ouders hebben er geen probleem mee eerst in begin wel even maar ze zeiden tegen hem als je maar gelukkig bent en mijn ouders hadden er ook geen probleem mee want die zeiden tegen mij als jij maar gelukkig bent en me moeder vind het ook niet raar als ik nu zwanger wordt ze wordt in april al oma maar zou wel leuk zijn als ze nog een keer oma zou worden  en lijkt mij echt geweldig zo'n kleine baby

groetjes marina

hey depri

maar ik heb nog nooit van iemand gehoord dat ik kinderlijk overkom het is eerder anders om dat me vriend beetje kinderlijk over komt maar misschien komt het omdat hij zich gedraagt naar mijn leeftijd en dat ik me gedraag naar zijn leeftijd maar heb ook een hoop mee gemaakt en dan wordt je ook snel volwassen tenminste zo lijkt het

Groetjes marina

hey meiden,

echt superleuk jullie reacties,ben echt een stuk geruster.en kan er nu echt van genieten.
het fantaseren alleen al over de zwangerschap en over een kleintje is al leuk.het word voor mij pas de 1e ronde en als ik het hier zo lees kan het wel even duren..mijn nod is pas 3 april dus nog ff wachten..hoesnel zouden jullie je aan het jullie ouders/schoonouders vertellen?echt pas na 12 weken of al eerder?denk daar wel veel aan,ik heb ook alleen nog een vader..
nou ik hoor het wel van jullie.

wil nog wel f kwijt dat jullie allemaal zo lief zijn echt supertof!!

kus kimberley...

hoi kimberley

ik zou het wel snel vertellen aan me ouders want ja ik deel alles met me moeder dus zal ze ook wel 1 van de eerste zijn die het hoort en me schoon ouders zullen het ook direct te horen krijgen

Groetjes marina

Terug
Bovenaan